Champions League 2023-2024

Raul

Well-known member
Ik heb laatst Arsenal-Bayern gekeken en het was een geweldige wedstrijd met een geweldige Kane.

Nu ga ik kijken of de Spaanse Armada echt ten onder gaat.
 

Raul

Well-known member
En ze zijn los. Maar eerlijk, die aanname van Bellingham en waar het allemaal begon, was magistraal.
 

erka

Well-known member
De wedstrijden vandaag kunnen niet tippen aan de heenwedstrijden. Minder open en meer irritatie (vooral bij Bayern-Arsenal).
 

JMD

Well-known member
Heerlijk... Jammer dat Real dan door is, daar sta ik ook niet om te springen, maar 100x liever Real dan City
 

JMD

Well-known member
Ook wel eens leuk. Gelukkig dat Bayern en Real tegen elkaar spelen, komt er 1 'verrassing' in de finale. Ja, Paris is qua budget dat niet, maar hebben wel pas 1x een CL-finale gespeeld. En bij een stad als Parijs hoort (net als bij Londen) ook eigenlijk wel een CL-winnaar
 

U.G.

Well-known member
Mooi werk Real ! Voor het eerst sinds jaren weer eens naar een hele wedstrijd van de merengues gekeken. En ik heb er geen spijt van.
 

Abubakari

Well-known member
Ook wel eens leuk. Gelukkig dat Bayern en Real tegen elkaar spelen, komt er 1 'verrassing' in de finale. Ja, Paris is qua budget dat niet, maar hebben wel pas 1x een CL-finale gespeeld. En bij een stad als Parijs hoort (net als bij Londen) ook eigenlijk wel een CL-winnaar
Ik vind PSG, zeker in vergelijking met Borussia, echt een ongelooflijke kutclub.
Ikhoop sowieso dat Borussia de CL wint, leukste van de 4 die over zijn wat mij betreft.
 
Bovenaan