Champions League 2018-2019

Batigoal

Well-known member
Haha dat is wel nice. Ben je helemaal uit de gratie, weet je tot twee keer toe Liverpool naar de overwinning in de CL te schieten!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Liverpool heeft in 1990 nog een titel gewonnen en Tottenham nog in 1962. Logisch dat die twee de Champions League finale spelen.
 

erka

Well-known member
Finales zijn meestal niet memorabel. Ik vind het wel mooi dat Liverpool gewonnen heeft. Maakt het voor Ajax hopelijk iets dragelijker.

Verder goeie keep :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Mooi zo, Liverpool gewonnen. Maar het was geen memorabele finale.

Mooi. Enige voordeel dat Ajax niet in de finale stond was dat ik vanavond gewoon naar het concert kon wat ik gemist had als... De 1-0 gezien en daarna richting Vera. Zag voordat ze terug kwamen voor de toegift dat het nog steeds 1-0 stond, had ik al de indruk dat ik niet veel gemist had.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Speciaal voor Janssen

2b6c4e8d_front.jpg.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een hele slechte finale, een dubieuze strafschop, maar vooral toch een verdiende winnaar. Liverpool speelde gisteren ??n van z'n minste wedstrijden van het seizoen, maar verdient op basis van het seizoen wat ze gespeeld hebben wel een hoofdprijs. Ook wel mooi dat Becker gisteravond de uitblinker was. Vorig seizoen mede de CL finale verloren door een blunderende keeper, nu de finale gewonnen door een uitstekende keeper. Het bewijs dat het die grote investering toch waard is geweest.
 

Janssen

Well-known member
Is er nog een heuze lobby aan de gang om de Gouden Bal bij Van Dijk te krijgen? Dat zou wel dieptriest zijn zeg.
 
Bovenaan