Buitenlands nieuws

Pieros

Active member
En de volgende schietpartij in de VS 😟, een 40-jarige man draait door, op dit moment 22 doden en 50 gewonden. Hij is nog voortvluchtig.
 

Batigoal

Well-known member
Ja maar je moet jezelf wel kunnen verdedigen!!!
Ik lees weleens mee met die wapendiscussies (of over het zorgstelsel in Amerika, ook zo'n leuke), maar je blijft je verbazen hoe verankerd dat wapenbezit in een groot deel van die mensen zit. De bijna panische angst dat de overheid ze vroeg of laat wat aan gaat doen en ze dan zichzelf niet kunnen verdedigen. Nee, het wapenbezit gaat er echt nooit verdwijnen.
 

De Wolf

Well-known member
Biden kan het verbieden maar dan wint Trump met twee vingers in de neus en voert het doodleuk weer in.
 

erka

Well-known member
Het is allemaal best ingewikkeld daar in Gaza. Maar die beelden zojuist op het NOS-Journaal. Daar word ik echt heel verdrietig van. Duizenden onschuldige burgers, moeders, kinderen die door Israel de dood in worden gebombardeerd.
 

zwammy

Well-known member
Heftig inderdaad om te zien. In Dagestan is trouwens al eerste nu officieel de Jodenjacht begonnen.
 

gevegt

Well-known member
Het is allemaal best ingewikkeld daar in Gaza. Maar die beelden zojuist op het NOS-Journaal. Daar word ik echt heel verdrietig van. Duizenden onschuldige burgers, moeders, kinderen die door Israel de dood in worden gebombardeerd.
Als het zo doorgaat gaan er nog 50000 Palestijnen dood.
 
Bovenaan