Brexit

zwammy

Well-known member
Pauw is ook weer leuk vandaag, ook nog even joop.nl aangeslingerd, wanneer word held Trump herkozen?
 

JMD

Well-known member
Labour komt er nu achter dat de kiezers graag een standpunt van hen wilde over Brexit... Goh...
 

JMD

Well-known member
Hij helpt zelf ook wel aardig mee. Hij steekt zichzelf ook neer.

Ongelooflijk idd. Met dit soort mensen aan de top van Labour is het ook logisch dat Johnson zo'n resultaat behaalt als het nu lijkt te worden (zou de beste uitslag voor de Tories zijn sinds 1983 en de slechtste voor Labour sinds voor de oorlog)

De pond is gestegen sinds 23.00...
 

Pascallovic

Well-known member
Kijk die zogenaamde snelle tellers zo traag als stront tellen. Gingen voor het record en lopen er al 10 minuten achteraan te kloten.:rumcolaa:
 

Friesland

Well-known member
Naast de grote meerderheid die er voor Jonhson wordt voorspeld, vallen mij nog twee dingen op
SNP naar 55, dat betekent dat de leider van de LD mogelijk haar eigen district heeft verloren (95% kans daarop, zegt de exitpoll). Als dat hoge aantal inderdaad uitkomt, heeft de voormalige leider van de Conservative Party in Schotland da ze naakt in Loch Ness gaat zwemmen.
Een ander ding is dat ze "other" (voornamelijk Noord-Ierland) op +1 hebben staan. Dat blijkt niet een "bekende" te zijn en diegene schijnt zelfs een kans van 96% te hebben om te winnen. Opvallend.
 

Pascallovic

Well-known member
Naast de grote meerderheid die er voor Jonhson wordt voorspeld, vallen mij nog twee dingen op
SNP naar 55, dat betekent dat de leider van de LD mogelijk haar eigen district heeft verloren (95% kans daarop, zegt de exitpoll).
Misschien kan dat viswijf nog een keer roepen dat ze premierkandidaat is en dat ze voor het premiersdebat uitgenodigd had moeten worden.:heinz:
 

Friesland

Well-known member
Ik zie dat je in het district van Boris de keuze hebt uit liefst vijf(!) clowns:
* Count Binface
* Lord Buckethead
* Boris Johnson
* Bobby "Elmo" Smith
* Yace "Interplanetary Time Lord" Yogenstein
Daarnaast zijn er nog 7 andere kandidaten.

In dit district is het dus niet alleen de vraag welke kandidaat wint, maar ook wie de populairste clown is.


Het is niet ongebruikelijk dat clowns op duiken in het district van de premier. In 2017 nam May het in Maidenhead op tegen drie clowns, de uitslag onder de clowns was toen:
Lord Buckethead 249
Howling Laud Hope 119
Bobby "Elmo" Smith 3

Johnson heeft zijn district gewonnen.

Lord Buckethead was de populairste onder de echte "clowns"
Buckethead 125
Binface 69
Yogenstein 23
Elmo 8
 

Friesland

Well-known member
Swinson, fractievoorzitter van de LD, verliest met een verschil van 149 stemmen verschil van de SNP.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nou, mijn verwachtingen van een meerderheid voor Johnson zijn uitgekomen. Corbyn is zo'n slechte leider, met een fatsoenlijke leider had Labour een behoorlijke kans gehad, maar hij is echt niks. Gelukkig voor Labour stapt hij nu op, ik ben benieuwd of er een fatsoenlijke vervanger komt.

Hier in Schotland ben ik erg blij met de ruime zege voor de SNP. Nu kunnen we doordrukken met dat onafhankelijkheidsreferendum. Ook in Noord-Ierland een opvallend resultaat: het lijkt erop dat voor het eerst ooit de Ierse nationalisten (m.a.w. voor Ierse hereniging) meer zetels gaan halen dan de unionisten. Daar kan dus ook een referendum gaan volgen.
 
Bovenaan