Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Dit is zo'n dooddoener waarvan ik hoop dat hij eens echt uitkomt omdat ik jullie net zoveel gun als jullie mij gunnen.
 

SanMark.

Well-known member
Dit is zo'n dooddoener waarvan ik hoop dat hij eens echt uitkomt omdat ik jullie net zoveel gun als jullie mij gunnen.

Als ik dezelfde kansen als jouw krijg ben ik dol gelukkig stop ik met 60 met werken en heb ik een fijn appeltje voor de dorst . Mogen ze mij op mijn 65ste ook nog wel korten.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit is zo'n dooddoener waarvan ik hoop dat hij eens echt uitkomt omdat ik jullie net zoveel gun als jullie mij gunnen.
Sinds wanneer ben jij geen fan meer van dooddoeners? Dat is namelijk het enige wat jij hier doorgaans plaatst.

Maar ik heb mij er al lang bij neergelegd hoor dat het zo is. Ik zorg dat ik tegen die tijd wat achter de hand heb. Had jij ook kunnen doen. Elke cent aan indexering gaat ten kostte van de kinderen en de kleinkinderen van die generatie. De generatie die er volgens de cijfers sinds de crisis het meest op vooruit gegaan is. Nergens ter wereld hebben de ouderen het zo goed als hier en dan nog gaan zeuren hoe slecht jullie behandeld zouden worden. Er zijn meer dan 200 landen waar het slechter is voor je.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Weet je, het zal allemaal wel. Maar de VVD en de PvdA hebben inderdaad principes aan de kant gezet om dit land te besturen. Ik hoop dat ze de rit uitzingen en dat het volgende kabinet wederom stabiel is. Iedereen mag van mij in die coalitie zitten, behalve de SP en PVV.

Dat maakte het juist zo waardeloos. 2 partijen die absoluut niet samen kunnen regeren hebben het gedaan. Tijd voor verandering. HUP Jan Roos :D
 

JMD

Well-known member
Als ik dezelfde kansen als jouw krijg ben ik dol gelukkig stop ik met 60 met werken en heb ik een fijn appeltje voor de dorst . Mogen ze mij op mijn 65ste ook nog wel korten.
Eerder met pensioen idd, en wat denk je van de studiefinanci?ring? De babyboomers kregen een flinke stufi en die duurde ook nog eens oneindig lang... Geen prestatiebeurs ofzo.
 

gevegt

Well-known member
Donderdag zal blijken dat oa de VVD en CDA het rechtssysteem in politieke handen wil houden ipv de rechtelijke macht.
Oja, de PvdA zal ze helaas volgen.
 

zwammy

Well-known member
Doet hij altijd goed.

Mooi hoe Rutte overal uitlegt dat de lange arm van Ankara niet tot hier reikt en elke dag wel weer met feiten om de oren word geslagen :D
 

JMD

Well-known member
Doet hij altijd goed.

Mooi hoe Rutte overal uitlegt dat de lange arm van Ankara niet tot hier reikt en elke dag wel weer met feiten om de oren word geslagen :D

Met als mooie voorbeeld gisteren Kuzu in de Kamer die vroeg om de lijst met 'coupplegers' die in NL wonen openbaar te maken, dat moesten dan de G?lenaanhangers zijn volgens de Erdogan-adept. Die gek wil natuurlijk vooral die lijst openbaar hebben zodat de G?lenners onder druk gezet kunnen worden, en eventueel aangevallen of gemolesteerd.
 

gevegt

Well-known member
Je bent weer lekker cryptisch.

Ze moeten levenslange straffen in de wet aanpassen. Dat ligt natuurlijk een beetje gevoelig bij hun kiezers.
Om de pijn wat te verzachten willen ze een verzoek om vrijlating niet door een rechter laten toetsen, maar door de staatssecretaris van justitie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Je zou wettelijk moeten vastleggen dat Fred Teeven zolang hij leeft hierover gaat.
 

zwammy

Well-known member
Je zou bijna gaan denken dat het niet de beste politieke elite is na de 2e wereldoorlog :cab:
 

JMD

Well-known member
Ja sinds de politiek een ruk naar rechts heeft gemaakt is dit gewoon een feit.

Jij bent elke keer het bewijs van het gezegde: 'als je 20 bent en rechts stemt heb je geen hart, maar als je 40 of ouder bent en links stemt heb je geen hersens'... ;)
 

JMD

Well-known member
Vandaag heeft Kuzu geweigerd Netanyahu een hand te geven, toen de Israelische president langskwam bij de vaste Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken... Kuzu droeg een button 'Free Palestina'.
Nou mag je van mij best vinden dat de Isra?li?rs de Palestijnen onderdrukken, maar als je het fatsoen niet hebt om iemand een hand te geven dan ben je geen knip voor je neus waard. Als parlementari?r dien je in gesprek te gaan met iedereen, of je het met iemand eens bent of niet.


Verder heeft Kuzu vandaag een amendement op een wetsvoorstel van de PvdA ingediend. Het voorstel van de PvdA was dat er wettelijk geregeld moet worden dat mannen en vrouwen hetzelfde verdienen voor hetzelfde werk. Niks mis mee. Kuzu wilde echter ook vast laten leggen dat dat ook geldt voor allochtoon vs autochtoon en moet er in jaarverslagen van bedrijven komen te staan wat elke 'afkomst' verdient... Tot zover het plan van DENK om te verbinden, hij leeft juist van de verschillen en wil dat alleen maar uitdiepen. Een verschrikkelijke ophitser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan