Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Beetje hypocriet wel weer. Eerst allemaal roepen dat de politie zwijnen zijn en ze met rust moeten laten en als ze dan aangevallen worden door Ajax supporters moet de politie ze opeens redden. Kom linksjes, even een kant kiezen.
 

ALenstra

Well-known member
Jaja, aangevallen worden door mannen in zwarte pakken en verwachten dat de door hun zo verfoeide politie ze helpt.
 

JMD

Well-known member
Wel schattig: toen de coronademo's uit de hand liepen werd er door de 'wappies' gezegd dat er expres infiltranten op die demo af kwamen om rotzooi te maken...

Vandaag liep opnieuw een demo uit de hand bij die studentenprotesten en nu wordt door de organisatoren daarvan gezegd dat er infiltranten (natuurlijk uit Israël of extreemrechts) op de demo afkwamen om rotzooi te maken. Beide kanten doen precies wat ze de ander verwijten te doen. ALlebei totaal gestoord...

(en dan natuurlijk niet die mensen die echt gewoon alleen komen om te demonstreren (nu voor Palestina/tegen beleid Israël en toen tegen de maatregelen), maar die hebben wel last van die sukkel die de zooi komen verkloten)
 

Wigboldus

Well-known member
Ik vind het bijzonder dat deze mensen demonstreren tegen geweld van een paar duizend kilometer verderop, maar niet met z'n allen een paar mensen tegenhouden die recht voor hun neus geweld gebruiken. Ohja, en het slopen wordt ook nog goedgepraat omdat Israël nog veel sloopt. Goed argument!
 

Joost

Well-known member
Ik vind het bijzonder dat deze mensen demonstreren tegen geweld van een paar duizend kilometer verderop, maar niet met z'n allen een paar mensen tegenhouden die recht voor hun neus geweld gebruiken. Ohja, en het slopen wordt ook nog goedgepraat omdat Israël nog veel sloopt. Goed argument!
Je hebt gisteren ook Op1 gezien? Ik vond het heel apart wat daar werd gezegd.
 

Mario

Well-known member
Ik vind het bijzonder dat deze mensen demonstreren tegen geweld van een paar duizend kilometer verderop, maar niet met z'n allen een paar mensen tegenhouden die recht voor hun neus geweld gebruiken. Ohja, en het slopen wordt ook nog goedgepraat omdat Israël nog veel sloopt. Goed argument!
Slechts een handjevol demonstreert voor hun zaak, de rest komt alleen maar om rotzooi te kunnen trappen of de boel te plunderen. Dat zag je ook terug bij BLM, COVID en de boeren protesten. Niets nieuws onder de zon.
 

Batigoal

Well-known member
Ook bij deze demonstraties loopt het nog wel oké tot het moment dat er gasten met gezichtbedekkende kleding (vaak zwart, toevallig net als bij hooligans in het voetbal) aankomen en dan begint de rottigheid. Tsja, je hebt vrijheid van kleding, maar toch zou ik dat soort gasten direct oppakken.
 

Hankie

Well-known member
Ook bij deze demonstraties loopt het nog wel oké tot het moment dat er gasten met gezichtbedekkende kleding (vaak zwart, toevallig net als bij hooligans in het voetbal) aankomen en dan begint de rottigheid. Tsja, je hebt vrijheid van kleding, maar toch zou ik dat soort gasten direct oppakken.
Gezichtsbedekende kleding is toch verboden op het terrein van scholen?
 
Bovenaan