AZ in Europa.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch netjes 0-0 bij rust. OT: Wat vond jij van Feyenoord? Nog niks van gelezen.
Ik vond Feyenoord verschrikkelijk slecht, maar ik lig al een paar dagen gestrekt van de koorts door een covid besmetting (ja, het bestaat nog steeds), dus ben er ook niet heel veel mee bezig geweest.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde dat AZ geen resultaat behaalde, maar ze zakten ook wel ver terug na de 1-1. Het blijft stom dat ze hebben verloren van Zrinjski, want nu is het Europese avontuur wel zo'n beetje klaar.
 

Forza AZ

Well-known member
Zonde dat AZ geen resultaat behaalde, maar ze zakten ook wel ver terug na de 1-1. Het blijft stom dat ze hebben verloren van Zrinjski, want nu is het Europese avontuur wel zo'n beetje klaar.
Heel kleine kans nog op plek 2. Aston Villa moet dan wel thuis winnen van Legia en AZ moet natuurlijk winnen van Zrinjski. Dan komt het op de laatste wedstrijd aan in Warschau die AZ dan moet winnen. Dat gaat lastig worden, want na de incidenten bij AZ-Legia gaat er sowieso al een enorme druk staan op die wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Ik vond Feyenoord verschrikkelijk slecht, maar ik lig al een paar dagen gestrekt van de koorts door een covid besmetting (ja, het bestaat nog steeds), dus ben er ook niet heel veel mee bezig geweest.

Joh! Ik ook, hele week al, ben sinds gisteren weer beetje beter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Joh! Ik ook, hele week al, ben sinds gisteren weer beetje beter.
Dat is een toevalligheid die ik ons beiden niet gun. Het blijft een boven gemiddeld vervelende griep. In elk geval als ik hem oploop, haha.

Fijn dat je je weer wat beter voelt!
 

JMD

Well-known member
Villa wint dus als AZ in POlen wint gaat het door naar de volgende ronde.
Had je gewonnen in Mostar dan was een punt in Polen genoeg geweest
 

Reinoud

Well-known member
Mooi dat het nog om de knikkers gaat in Polen. Volgens mij de juiste keuze gemaakt om niet naar het stadion te gaan.
 

JMD

Well-known member
Hups AZ!

Zou mooi zijn als of Ajax of AZ (of beide, maar je moet ook niet teveel eisen, we kunnen niet de mazzel van Portugal hebben) overwinteren.
 
Bovenaan