AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Villa is ook op weg naar een nederlaag in deze poule, dus de op papier zwakste ploegen beginnen met een overwinning.
 

JMD

Well-known member
Leo is overigens verdwenen, zoals wel vaker als het ineens met AZ minder gaat...
En dan daarna terugkomen en slappe excuses ophangen van blessures e.d.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is wel een van de gênantste Europese vertoningen in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.
 

Jef400

Well-known member
Ik zie hier wel al wat terug van zondag. Tegen Sparta ging het nog goed, maar als je gas terug neemt kan dit gewoon gebeuren. Eigenlijk een mentaliteitsverandering nodig op dat vlak in Alkmaar
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Te gênant voor woorden dit joh. Ben na de 0-2 wat anders gaan doen, omdat de wedstrijd me toen deed denken aan zo'n bekerwedstrijd tussen amateurs en een profclub. Geen reet aan. Lees ik tot mijn verbazing dat AZ verloren heeft. Ongekend prutsteam is het.
 

JMD

Well-known member
Dit is wel een van de gênantste Europese vertoningen in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.
Jep. Zat het net ook te denken. Vooral door het scoreverloop. Nederlaag in Mostar is al erg, maar vooral op deze manier. 0-3 voor staan bij rust en dan alsnog verliezen...

Eigenlijk een mentaliteitsverandering nodig op dat vlak in Alkmaar
Kritiekloze supporters, dan krijg je dat... Ze komen overal mee weg in Alkmaar. Continu hosanna, nooit eens kritiek bij wanprestaties, altijd excuses, de scheids, het veld, de wind, de blessures enz...
 

erka

Well-known member
Gelijk geen zin meer in de rest van het voetbal vanavond.

Zometeen maar weer rugby kijken.
 

ALenstra

Well-known member
Het is nog nooit voorgekomen dat een Nederlandse club verloor in een Europees toernooi na een drie doelpunten voorsprong. AZ heeft in ieder geval geschiedenis geschreven.
 
Bovenaan