AZ in Europa.

leo1949

Well-known member
Als het team goed op elkaar is ingespeeld kunnen we dit seizoen een heel eind komen.
Ik vond onze twee nieuwelingen geen verkeerde wedstrijd spelen en ze zijn zeker een aanwinst voor AZ.
Jop van der Linden en Vincent Janssen hebben ons een goede uitgangspositie bezorgd voor de groepsfase
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd Leo en Forza AZ! Prima uitgangspositie voor jullie, volgende week.
 

leo1949

Well-known member
Ik denk dat Celso Ort?z toch wel blij zal zijn dat Gudelj hem niet meer in de weg loopt. :cool:
Ik zag net in de herhaling dat de familie Gudelj al aan het spioneren was voor Ajax.
 

Forza AZ

Well-known member
Als het team goed op elkaar is ingespeeld kunnen we dit seizoen een heel eind komen.
Ik vond onze twee nieuwelingen geen verkeerde wedstrijd spelen en ze zijn zeker een aanwinst voor AZ.
Jop van der Linden en Vincent Janssen hebben ons een goede uitgangspositie bezorgd voor de groepsfase
Zover zijn we nog niet. Goede uitgangspositie om de 4e voorronde te halen in ieder geval. Als dat lukt eerst maar eens de loting afwachten voor we het over de groepsfase gaan hebben.
 

leo1949

Well-known member
Ik vroeg mij gisteren af waarom de familie Gudelj naar het AZ stadion was gekomen?
Nu vandaag denk ik dat ze kwamen om te leren "Hoe speel je een wedstrijd uit tegen 10 man met 2-0 voorsprong" :duim:
 
Bovenaan