American football

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pffff, wat ontzettend zwak uitgespeeld van de Bills zeg.

Wat ik niet snap, waarom mag Buffalo geen tegenaanval doen in OT? Dit is puur het muntje gooien winnen en een fieldgoal zien te maken (of nu toevallig een TD)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ok, ik snap de logica niet. Ploeg A wint de toss (kijk eens hoe ze juichen na dat ze de toss winnen) en heeft dus dik en dik voordeel. TD is zeker weten winnen. Ploeg B moet maar zien dat ze de bal krijgen.

Bij snooker zie je ook wel eens dat een speler in 1x de tafel leeg speelt, maar dat is dan nog na de break-off van de tegenstander.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ok, ik snap de logica niet. Ploeg A wint de toss (kijk eens hoe ze juichen na dat ze de toss winnen) en heeft dus dik en dik voordeel. TD is zeker weten winnen. Ploeg B moet maar zien dat ze de bal krijgen.

Bij snooker zie je ook wel eens dat een speler in 1x de tafel leeg speelt, maar dat is dan nog na de break-off van de tegenstander.
Ik snap die regel ook niet zo goed. Inderdaad, in wedstrijden zoals dit is het dus eigenlijk de coinflip die voor de beslissing zorgt.

Wel ongelooflijk klote hoor. Josh Allen is mijn favoriete quarterback. En in het hol van de leeuw maakte hij het helemaal waar met een nagenoeg perfecte wedstrijd. Helaas was Mahomes al net zo goed in vorm en viel het net de kant van KC op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp inmiddels dat de Bills zo gefocust waren op het voorkomen van een TD, dat ze de fieldgoal optie niet eens 'gezien' hadden. Je ziet ook dat de Bills heel ver naar achteren staan, om een diepe pass af te schermen. Maar daar was KC dus helemaal niet naar op zoek.
 

ALenstra

Well-known member
Quarterback Ben Roethlisberger van de Pittsburgh Steelers stopt er mee op 39-jarige leeftijd. Hij won twee keer de superbowl met de Steelers.
 

ALenstra

Well-known member
Vannacht zullen de finalisten van Superbowl LVI bekend zijn. Vanavond om 21.00 is de AFC-finale tussen Kansas City Chiefs en Cincinnatti Bengals en vannacht om 0.30 staan de Los Angeles Rams en de San Francisco 49ers tegenover elkaar in de NFC-finale.

Verder gaan er berichten dat Tom Brady ermee stopt. Maar de berichten zijn door Brady zelf nog niet bevestigd.
 

erka

Well-known member
Ik vind de sport echt geen reet aan maar Rams tegen 49ers, dat lijkt me toch wel een echte klassieker.
 

Mommiej

Well-known member
Gaan we weer voor overtime waarin Chiefs de toss winnen. Weer direct touchdown en einde wedstrijd net als vorige week?
 

Mommiej

Well-known member
Nee dus, interceptie op 3rd down. Cincinatti Bengals begint op eigen 45 en heeft aan field goal genoeg!
 

Mommiej

Well-known member
Bengals verslaan de Chiefs in Kansas City. Het stond al heel snel 21-3 Chiefs en het wordt 27-24 Bengals! 1e keer Bengals in Super Bowl sinds 1988!
 

ALenstra

Well-known member
De NFL heeft voor de komende vier jaar elk jaar een reguliere competitiewedstrijd toegewezen aan Duitsland. Zowel München als Frankfurt krijgen elk twee wedstrijden. De eerste van die wedstrijden zal dit jaar in München zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaaa, dat kreeg ik gisteravond ook te horen! 100% zeker dat ik daar naartoe ga. Londen was vorig jaar onvergetelijk.
 

ALenstra

Well-known member
Straks om 0.30 dus de Superbowl. Los Angeles Rams in eigen huis tegen Cincinnati Bengals. De Rams hebben al eens de Superbowl gewonnen toen ze nog in St.Louis zaten. De Bengals wonnen nog nooit de Superbowl.
 
Bovenaan