Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Dragi Gudelj vertrekt naar FC Wohlen, dat uitkomt op het tweede niveau van Zwitserland. Hij had eigenlijk nog een doorlopend contract, maar Ajax deed niet moeilijk en gunde hem deze droomtransfer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Riedewald dus naar Everton of Crystal Palace naar het schijnt. Bedragen gaan richting de 10 miljoen.
Laat ze elkaar maar overbieden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax transfer topic

10 miljoen? Er wordt eindelijk naar me geluisterd ;)

Ja. Terecht punt de vorige keer dat je de contractsduur aanhaalde. Riedewald staat nog drie jaar onder contract.

Ajax blijft toch een hoop beuren voor wisselspelers.
 

zwammy

Well-known member
Dat al die trainers toch gelijk met spelers uit hun eigen land komen aanzetren. Ik snap dat niet hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat al die trainers toch gelijk met spelers uit hun eigen land komen aanzetren. Ik snap dat niet hoor.

Ze zijn relatief goedkoop voor wat ze kunnen. Alhoewel Ajax serieus geld vangt voor Klaassen en Riedewald.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, van Aanholt. De rest is bank of tribuneklant. En Wijnaldum heeft het gered. Voor de rest vooral margevulling. Dan is 10 miljoen veel voor iemand.
 

Pascallovic

Well-known member
Mwah, van Aanholt. De rest is bank of tribuneklant. En Wijnaldum heeft het gered. Voor de rest vooral margevulling. Dan is 10 miljoen veel voor iemand.
Erik Pieters speelt al 4 jaar meer dan 30 wedstrijden bij Stoke. Ze betalen nu 15 miljoen voor Martins Indi en dat is niet om hem op de bank te zetten. Dan hebben we nog Daley Blind rondlopen die regelmatig zijn minuten pakt bij United. Ake was prima geschikt voor Bournemouth, die nu ook weer 20 miljoen neertellen. Krul was natuurlijk voor zijn blessure een vaste waarde. Janmaat ook al 3 jaar een vaste waarde. Van Dijk natuurlijk niet vergeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarom. Verder moet je kijken wat de overige meehobbelaars, bankzitters en tribuneklanten voor PL clubs waard zijn. Voor niet-Nederlanders worden vaak nog gekkere bedragen afgetikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan