Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Veel te makkelijk laten vertrekken aan het begin van het seizoen en te goedkoop (het was een koopoptie, maar die was te laag). Net als ze Mikautadze en wellicht anderen te goedkoop gaan dumpen om er maar vanaf te zijn. Heel erg korte termijndenken om maar van de Mislintat-aankopen af te zijn, maar het gros gaat gewoon een prima carrière tegemoet.
 

Jacco

Well-known member
Ik last dat Conceicao voor 5 gekocht was.
Dan is 10 toch een mooie deal voor iemand die niet echt doorbrak?
 

Batigoal

Well-known member
En een nogal fors salaris van 2,5 miljoen voor zijn leeftijd, dus al met al geen beste deal. Plus een talent waarvan je ziet dat hij een mooie toekomst tegemoet gaat.
 

JMD

Well-known member
Als technisch directeur... Aparte move...

Je neemt iemand aan als algemeen directeur, die stuur je weg en vervolgens haal je hem in een andere functie terug. Terwijl hetgene waarvoor je hem wegstuurde niks met de eerdere functie te maken heeft. Als je hem toch terug wilt halen, dan kan dat gewoon in de oude functie lijkt me.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Als technisch directeur... Aparte move...

Je neemt iemand aan als algemeen directeur, die stuur je weg en vervolgens haal je hem in een andere functie terug. Terwijl hetgene waarvoor je hem wegstuurde niks met de eerdere functie te maken heeft. Als je hem toch terug wilt halen, dan kan dat gewoon in de oude functie lijkt me.
Ben benieuwd als de uitkomsten van de KNVB en de AFM bekend worden wat er dan gebeurd. En het zelfde feit blijft nog bestaan ook als je een andere functie bekleed.
 

Batigoal

Well-known member
Titulair, dus blijkbaar met minder gezag als de standaard technisch directeur. Ze kunnen hem met andere woorden makkelijk wippen als hij schuldig wordt bevonden of gewoon als ze daar zin in hebben. Kortom, hij zal zijn plan met vernieuwingen binnen de organisatie en bestuur niet uitvoeren. Sluwe move om hem binnen te halen, maar wel gelijk onschadelijk te maken.
 
Bovenaan