AFC Ajax 2016-2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevah

New member
Het seizoen is bijna ten einde. Deelname aan voorronde CL is al zeker en we staan bovenaan, maar de beleidsbepalers zitten niet stil en moeten zich voorbereiden op volgend seizoen!
We hebben nu al een aantal keer gemerkt dat Marc "Netto" Overmars en co. onze hulp nodig heeft bij het scouten van spelers! Hou zou het team volgend jaar voor de dag kunnen komen en wie moeten we halen en verkopen?!

Verkopen:
Viergever
Serero

Verhuren:
Sinkgraven
v.d. Beek (bij aankoop van 2 middenvelders)

Kopen:
Ziyech
Sneijder
Huntelaar
Goede Linksbenige CV met ervaring.


---------------Cillissen---------------
Tete----Veltman-------Riedewald-Dijks
----------------Bazoer---------------
------Klaassen----------Sneijder------
El Ghazi--------Huntelaar-------Younes

En dan in de CL periode in de, met respect, kleinere wedstrijden kan je wat spelers rust geven.
 

JMD

Well-known member
Kopen:
Ziyech
Sneijder
Huntelaar
Goede Linksbenige CV met ervaring.
Sneijder en Huntelaar gaan echt niet komen...
En voor een goede linksbenige CV met ervaring zal Marc Netto de portemonnee moeten trekken, en dat doet ie niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
hmm, Ziyech, Sneijder en Huntelaar kopen. Dat is idd wel slecht dat Overmars daar niet aan gedacht heeft.
 

gevegt

Well-known member
hmm, Ziyech, Sneijder en Huntelaar kopen. Dat is idd wel slecht dat Overmars daar niet aan gedacht heeft.

Als ik het goed begrijp wil Kevah het graag zo. Dat heeft natuurlijk niets te maken of het gaat gebeuren, laat staan of spelers op het lijstje staan van Marc.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als ik het goed begrijp wil Kevah het graag zo. Dat heeft natuurlijk niets te maken of het gaat gebeuren, laat staan of spelers op het lijstje staan van Marc.

Ok, dan wil ik graag Robben en Ronaldo toevoegen aan dat lijstje. Messi moet ik nog even over nadenken.
 

Fregge

Well-known member
Zeggen dat Overmars hulp nodig heeft met scouten, en dan het scoutingsapparaat van Overmars zelf gebruiken. Dat vind ik wel mooi.
 

gevegt

Well-known member
Is er geen jeugd meer die volgend seizoen goed genoeg is voor het eerste, of scout Marc daar niet?
 

Pascallovic

Well-known member
Is er geen jeugd meer die volgend seizoen goed genoeg is voor het eerste, of scout Marc daar niet?
Je zou wat mij betreft een Nouri, Cerny en Muric kunnen laten doorstromen om ze meer speeltijd te gunnen. Dan heb je ook nog Zivkovic rondlopen die in de JL zijn doelpunten makkelijk meepikt. Dan kun je ook op de bank zitten bij het eerste. Een Dolberg gaat volgend seizoen ook zijn debuut in het eerste maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Ziyech halen voor de bank en een verdediger met CL-ervaring. Huntelaar ?n Sneijder terug.

Snel de ps4 maar weer uitdoen Kevah!
 

JFK

Well-known member
Benzema mag niet meedoen op het EK. Zijn marktwaarde zal dus dalen. Nou, een mooie kans om hem op te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan