ADO Den Haag Nieuws Topic

gevegt

Well-known member
Fraser gaat de kerst niet halen.
Ik sluit niet uit dat die Chinezen ook af en toe op de tribune zitten te bellen.
 

Pascallovic

Well-known member
ADO Den Haag stuurt zes jeugdtrainers naar Binnen-Mongoli?

ADO Den Haag maakt donderdag bekend dat het zes jeugdtrainers naar Binnen-Mongoli? laat gaan. Sinds de overname van de club door United Vansen heeft de Eredivisionist als kerntaak meegekregen om het jeugdvoetbal in China verder te helpen ontwikkelen.

Het verblijf van de zes jeugdcoaches in Binnen-Mongoli? is een uitvloeisel daarvan. Patrick Scholten, Niek Berben, Johan Rensen, Joao Paolo Roberto, Vincent van Noord en Robin Feenstra zullen in eerste instantie tien maanden in Binnen-Mongoli? verblijven om zich aldaar bezig te houden met het verbeteren van het voetbal.

ADO laat weten dat er uiteindelijk een jeugdopleiding moet komen voor de grootste talenten van Binnen-Mongoli?. Die zouden dan weer kans maken om in Den Haag aan de bak te kunnen.

bron: voetbalzone.nl

Je zou maar thuis moeten komen met het verhaal dat je bent weggepromoveerd naar Binnen-Mongolie om daar een jeugdopleiding op te zetten voor de grootste talenten daar:rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik moest toch even kijken waar Binnen-Mongoli? nou weer ligt. Toch een deelgebied van China met 23 miljoen inwoners. Ik was al bang dat ze er een in Mongoli? zelf gingen opzetten, daar wonen een stuk minder mensen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik moest toch even kijken waar Binnen-Mongoli? nou weer ligt. Toch een deelgebied van China met 23 miljoen inwoners. Ik was al bang dat ze er een in Mongoli? zelf gingen opzetten, daar wonen een stuk minder mensen.
Vraag mij af wat die jeugdtrainers verdienen bij ADO. Je gaat toch niet voor 50k even 10 maanden aan de andere kant van de wereld wonen lijkt mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vraag mij af wat die jeugdtrainers verdienen bij ADO. Je gaat toch niet voor 50k even 10 maanden aan de andere kant van de wereld wonen lijkt mij.

Ik neem aan dat het net als bij andere bedrijven zo werkt dat er een dikke plus bij komt als je tijdelijk in het buitenland werkt.
 
G

Gast

Guest
DUPLAN ACCEPTEERT TWEE WEDSTRIJDEN SCHORSING

Het enige smetje tijdens de gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord was de rode kaart van Edouard Duplan. In de slotfase van de wedstrijd stond Duplan op het been van tegenstander Bilal Basacikoglu, waarna de rode kaart werd getrokken.
ADO Den Haag en Edouard Duplan zijn inmiddels akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van twee wedstrijden plus ??n duel voorwaardelijk, waardoor Duplan de wedstrijden tegen Roda JC en Vitesse helaas zal missen.
ADO TV sprak vanmiddag met Edouard Duplan over het accepteren van de straf. Zelf is hij met tegenzin akkoord gegaan om onder meer een hogere straf in hoger beroep te voorkomen.

 
G

Gast

Guest
ADO-coach Fraser is voorlopig klaar met Marengo

14:49 – De rol van Ludcinio Marengo bij ADO Den Haag is voorlopig uitgespeeld. Coach Henk Fraser is even klaar met de 24-jarige vleugelaanvaller, afgelopen zomer overgekomen van FC Volendam. Zijn instelling bevalt de trainer niet, laat Fraser weten in gesprek met Omroep West.

"Wat er aan de hand is houd ik liever intern", zegt Fraser over de situatie rond Marengo. "Ik maak al een aantal weken keuzes op basis van datgene wat ik zie. Ik kies voor diegene die echt met de club en groep bezig zijn. Daar is de ene wat verder in dan de ander. Dat zegt niet per definitie dat hij er met zijn pet naar gooit, maar ik kies voor mensen die bezig zijn met de komende wedstrijd winnen."

Eerder dit seizoen hield Fraser om dezelfde reden Roland Alberg aan de kant, hij werd tegen Cambuur vervangen door Kevin Jansen. "Je hebt duidelijk gezien dat Kevin en Danny Bakker veel strijd, passie, beleving, discipline, bereidheid en betrokkenheid hebben getoond en dat is waar ik voor ga en ik wil dus niet per definitie negatief praten over anderen. Ik kies voor diegenen die mij het beste gevoel geven. Niets meer en niets minder. Ik geef intern aan Marengo, Alberg en anderen die daarvoor in aanmerking komen aan wat er aan scheelt."
 
G

Gast

Guest
[video]http://www.omroepwest.nl/nieuws/2979343/ADO-trainer-Henk-Fraser-ook-voorlopig-klaar-met-aanvaller-Ludcinio-Marengo[/video]
 
G

Gast

Guest
ADO in gesprek met Advocaat over functie binnen club

Dick Advocaat gaat mogelijk een functie bekleden bij ADO Den Haag. De nummer veertien van de eredivisie is met de Hagenaar in gesprek.
"We kijken hoe we Dick bij de club kunnen betrekken. Daar wordt met hem over gesproken", zei algemeen directeur Jan Willem Wigt woensdag tegen FOX Sports.

Volgens Wigt staat de 68-jarige Advocaat, die vorige maand opstapte bij Sunderland, open voor een rol binnen ADO. "Dick heeft een ADO-hart. Ik denk dat hij er wel oren naar heeft, al is het afwachten hoe de gesprekken zich ontwikkelen."

Advocaat was als speler in de jaren zestig en zeventig acht jaar actief voor ADO. Als hij daadwerkelijk terugkomt dan is hij in korte tijd de tweede ADO-icoon die weer voor de Haagse club aan de slag gaat.

Vorige week werd Martin Jol al benoemd tot commissaris. Wigt: "Dick zou soortgelijke rol als Martin kunnen vervullen, maar ik weet niet of hij commissaris wordt. Hij kan ook een prima klankbord zijn voor de technische staf."
 

Methone

New member
Dit gaat zo maar door vanaf het begin al, zie het ook niet zo snel meer goedkomen. Dan kan je beter een Chigirinsky hebben die elk seizoen zonder gezeik minimaal 10 miljoen overboekt. :)
 

Batigoal

Well-known member
Die algemeen directeur net ook in Studio Sport. Dat zelfs de bovenste lagen van ADO hebben geprobeerd contact te zoeken met Wang! En op de vraag hoe nu verder? "Geen idee, we hebben alles geprobeerd."
 
Bovenaan