Ik Vertrek

Abubakari

Well-known member
Jezus, dat stel in Bonaire heb ik afgelopen weekend terug gekeken. Dat was idd een epische aflevering zeg, ik zat weer ouderwets met gekromde tenen te kijken.

"We zitten nu in de regen in een lekkende tent op een industrieterrein nadat onze spullen gejat zijn en we hebben nog steeds geen plek voor onze midget golf baan, maar hey scheet, ik ben blij dat we gegaan zijn".
Positivo's. Ik vond die man zo'n ongelooflijk lieve sympathieke gozert (en niet alleen omdat ie voor Ajax is :D).

Die van zaterdag was ook leuk. Die vrouw liet de liefde van haar leven achter in Nederland om in Frankrijk 24-7 samen te zijn met haar ex en was vervolgens verbaast dat haar relatie met haar liefde van haar leven in no time naar de knoppen was. :eek:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat stel op de Antllen was inderdaad episch. Daar komt nog een vervolg op toch?

En maar wachten op het verzekeringsgeld.
 

zwammy

Well-known member
Terugblik van die gekke drenten. Wijf 25 jaar jongen en wilde wel mee naar Australi? want als hij onder een auto kwam was ze ook alleen.
 

erka

Well-known member
Terugblik van die gekke drenten. Wijf 25 jaar jongen en wilde wel mee naar Australi? want als hij onder een auto kwam was ze ook alleen.

Gek wijf, kreeg ook direct een hoop kinderen daar in Australi?. Wat de rest van de wereld niet mocht weten.
 

ElSimao

Active member
Topic: Ik Vertrek
Laatst gepost door: zwammy

Blijkt het om een tv-programma te gaan. Wat een anticlimax. :(
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Topic: Ik Vertrek
Laatst gepost door: ElSimao

Blijkt het om een tv-programma te gaan. Wat een anticlimax. :(
 
Bovenaan