Eredivisie: Speelronde 32

JFK

Well-known member
Wel goed deze achterstand en waarschijnlijke nederlaag. Dat maakt de kans groter dat ze bij Twente toch serieus gaan kijken hoe het volgende seizoen moet qua bezetting technische staf. Althans dat hoop je dan....

Wie gaat het contract van Schreuder afkopen? Zoete lieve Gerritje?
 

Janssen

Well-known member
Als je me zegt dat Dordrecht - Cambuur in de 5e klasse gespeeld wordt geloof ik je ook. Wat een niveau.
 

Jozsef

New member
Wel goed deze achterstand en waarschijnlijke nederlaag. Dat maakt de kans groter dat ze bij Twente toch serieus gaan kijken hoe het volgende seizoen moet qua bezetting technische staf. Althans dat hoop je dan....

Geef vooral de onschuldige Schreuder de schuld. Net als dat kansloze Trommelvak P met die schandalige actie's vanmiddag. Want clubheld Jopie de schuld geven, daar passen we natuurlijk voor.
 

De Groene Scout

Well-known member
Uiteraard is Joop de hoofdschuldige van deze ellende. Echter vooral op financieel gebied en het gevoerde beleid. Voor wat we op het veldje voorgeschoteld krijgen daar is toch echt de technische staf verantwoordelijk voor. Als Schreuder tot 2019 blijft zitten zal het tot 2019 onrustig blijven, want het spel is niet om aan te gluren en spelers worden niet beter of eigenlijk zelfs minder.
Het lijkt mij het beste om nu even die laatste paar potjes af te maken, vervolgens als mannen onder elkaar aan tafel gaan zitten en het contract nader te bekijken. De beste man kan best blijven, maar dan in een andere rol (assistent met een minder salaris) en een echte nieuwe man voor de groep.
Doorgaan met Schreuder zal bij de eerste de beste nederlaag voor nieuwe onrust zorgen.
Echt de staf moet vervangen worden om een nieuwe weg in te slaan.
 

gevegt

Well-known member
Schreuder heeft zijn zaakwaarnemer toch opdracht gegeven om met Twente te praten over zijn salaris?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie: Speelronde 32

AZ lachende derde. Feyenoord en Vitesse slachten elkaar af en AZ gaat er met de derde plek vandoor.

Als Feyenoord Feyenoord is, dan weten we tegen Vitesse wel weer wat neer te zetten. Dus ik verwacht dat we over twee weken de derde plaats veilig spelen. De playoffs zouden ons direct fataal worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Schreuder heeft zijn zaakwaarnemer toch opdracht gegeven om met Twente te praten over zijn salaris?
Dan blijft het nog steeds een slechte trainer die met voor Nederlandse begrippen prima materiaal een wanprestatie heeft geleverd. Zelfs zonder die 6 minpunten heeft hij het gewoon slecht gedaan met uitschakeling tegen Qarabag, 43 punten en het plichtmatige spel.
 
Bovenaan