De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Abubakari

Well-known member
Ik lees dan weer dat Graham Potter meer salaris wil, anders was hij al de nieuwe trainer geweest. Dat is nog steeds kandidaat nummer 1. Dat zegt het AD. De Telegraaf beweert dan weer dat Ten Hag topkandidaat is. Kortom, één van twee zit er naast.
 

Hankie

Well-known member
Ik lees dan weer dat Graham Potter meer salaris wil, anders was hij al de nieuwe trainer geweest. Dat is nog steeds kandidaat nummer 1. Dat zegt het AD. De Telegraaf beweert dan weer dat Ten Hag topkandidaat is. Kortom, één van twee zit er naast.
Of beide zoals gewoonlijk :)

Het wachten op Ten Hag brengt wel een erg groot risico met zich mee of Kroes heeft daar al afspraken voor gemaakt met hem. Potter die meer geld wil..... Die heeft in een half jaar 100 miljoen verdiend bij Chelsea.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ajax zou bereid zijn om te wachten op het ontslag van Erik ten Hag bij Manchester United.

Ik weet het niet; ik ben er nooit zo'n fan van om zo snel oud-spelers en oud-trainers terug te halen, dat kan alleen maar tegenvallen. Plus Ten Hag werkte goed samen met Overmars, dat moet nog maar blijken met de nieuwe technische leiding Kroes-Beuker-De Lang. En stel dat hij toch niet wordt ontslagen of toch geen zin heeft om direct te keren bij Ajax. Dan zit je en kun je weer met de C-keuze aanzetten zoals vorige zomer.
En heeft ten Hag überhaupt zin om na een (evt) ontslag gelijk terug te keren bij Ajax.
Verder wel heel origineel weer.
En idd, wat wil die Potter dan verdienen? die is helemaal loaded en ik snap dat je een goed salaris wil maar ze zullen 'm echt geen half miljoen hebben aangeboden.
Nou ja, we gaan het meemaken, mijn interesse in Ajax is momenteel nog niet zo laag geweest in de afgelopen 40 jaar.
 

Maasveld

Well-known member
En heeft ten Hag überhaupt zin om na een (evt) ontslag gelijk terug te keren bij Ajax.
Verder wel heel origineel weer.
En idd, wat wil die Potter dan verdienen? die is helemaal loaded en ik snap dat je een goed salaris wil maar ze zullen 'm echt geen half miljoen hebben aangeboden.
Nou ja, we gaan het meemaken, mijn interesse in Ajax is momenteel nog niet zo laag geweest in de afgelopen 40 jaar.
Successupporter.
 

ALenstra

Well-known member
Erik ten Hag en Graham Potter zouden niet beschikbaar zijn, Francesco Farioli van OGC Nice zou nu kandidaat zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Potter is wel beschikbaar, ze voeren niet voor niks contract onderhandelingen met hem. Probleem is alleen dat het gat tussen de salariseisen van Potter en wat Ajax wil betalen enorm is. Ten Hag lijkt me eerder voor een club in de Bundesliga of Premier League te gaan kiezen mocht het bij Man utd ophouden. En daar wil Ajax niet op wachten.
 

Makanaky

Well-known member
Potter nu ook genoemd bij Feyenoord. Hoop op een mooie soap is wat ik doe. Even 's mans salariseisen nog extra opdrijven zodat 'ie straks voor 20 mln. netto op de hoofdstedelijke loonlijst prijkt.
 

Batigoal

Well-known member
Dat gerucht kon je uittekenen natuurlijk. Nou ja, we zien wel wie het wordt. Er is geen kandidaat waarvan je op voorhand kunt zeggen dat het een succes wordt, want er is bij Ajax meer nodig dan alleen een goede trainer. Maar positief is dat ze niet per sé een Nederlander of Ajax-DNA zoeken.

Alhoewel ik in die laatste categorie Christian Chivu wel een toffe naam vind, maar die is vooral in beeld als assistent-trainer (evenals superheld Litmanen).
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoop dat Potter straks bij Feyenoord tekent voor 25 miljoen netto, misschien nog even het spel meespelen en dan wordt het misschien wel 100 miljoen.
 

Abubakari

Well-known member
Potter nu ook genoemd bij Feyenoord. Hoop op een mooie soap is wat ik doe. Even 's mans salariseisen nog extra opdrijven zodat 'ie straks voor 20 mln. netto op de hoofdstedelijke loonlijst prijkt.
Door Marcel vd Kraan van de Telegraaf die denkt dat Potter beter naar Feyenoord kan gaan omdat het daar momenteel wat beter voor elkaar is dan bij Ajax. Daar komt het hele gerucht vandaan, schijnt helemaal geen interesse van Feyenoord te zijn.

Terwijl Ajax en Potter druk bezig zijn met onderhandelingen beweert vd Kraan dat Potter niet naar Ajax wil omdat het op bestuurlijk vlak een zootje is. Daarom is ie ook in onderhandeling met Ajax, omdat ie niet naar Ajax wil? Hele Feyenoord verhaal schijnt dan ook een lulverhaal te zijn waarvan de bron die gast van de Telegraaf is. Zesderangs klikbeet sites als voetbalzone brengen het vervolgens als groot nieuws en hier zijn dan weer mensen die die onzin serieus nemen.
 

Hankie

Well-known member
Potter is geen coach die op dit moment bij Feyenoord past, speelt heel ander voetbal. Deze week zijn ook pas eerste afspraken van de selectiecommisie.
 
Bovenaan