Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 119

Onderwerp: 2016: Album releases

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100

2016: Album releases

Nieuw jaar, nieuw topic. Wie brengen er dit jaar een nieuw album uit en waar kijk je naar uit?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    http://www.velvetmusic.nl/templates/...l#.VoaahJA1jcs

Daar staat een aantal verwachte releases voor 2016 en daar zit wel wat leuks bij. Ik verwacht wel wat van Lea Kliphuis, Eleanor Friedberger, The Jezabels en Lucius bijvoorbeeld.

De nieuwe van Daughter komt in januari uit. Dat is de eerste waar ik echt naar uit kijk.

EDIT: Hee, ook alweer een nieuwe Villagers.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Er komt een nieuwe van Epica aan. Daar kijk ik wel naar uit. Voor de rest heb ik me er nog niet echt in verdiept.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    De nieuwe van Daughter komt in januari uit. Dat is de eerste waar ik echt naar uit kijk
    .
    Die dus.

En een nieuwe Radiohead en naar verluidt zelfs een nieuwe Bon Iver.
    Je hoeft hier niet te komen.

De nieuwe van Daughter komt in januari uit. Dat is de eerste waar ik echt naar uit kijk.
    En hij is gelekt...

Net als DIIV - Is the Is Are
    Je hoeft hier niet te komen.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Op metal gebied komt er nog niet veel leuks langs in de 'verwacht' lijstjes.

Abbath leek me wel wat, maar de muziek valt toch tegen en de randzaken (o.a ernstig drugsprobleem) maken het er niet beter op. Nou staan de wat meer obscure acts er vaak niet tussen, dus daar zal vast wel wat tussen zitten. En natuurlijk een nieuwe van Anaal Nathrakh, ergens deze zomer
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    EDIT: Hee, ook alweer een nieuwe Villagers.
    Ja, vroeg me af of dat een 'echt' album is of een tussendoortje, dat kan ik nog niet ontdekken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ja, vroeg me af of dat een 'echt' album is of een tussendoortje, dat kan ik nog niet ontdekken.
    Where Have You Been All My Life?, released on 8th January 2016, is a collection of songs that distils five years and three albums of Villagers’ song writing into one flowing narrative.

Recorded in one day at London’s RAK Studio with Richard Woodcraft (Radiohead, The Last Shadow Puppets) and Villagers live engineer Ber Quinn, the album is a re-imagining of older material seamlessly woven with present glories from Villagers’ most recent studio album, Darling Arithmetic.

The unique nature of these arrangements is due in no small part to the musicians in the room at the time of recording: Cormac Curran on grand piano and analogue synthesizer, Danny Snow on double bass, Mali Llywelyn on harp, mellotron and vocals, and Gwion Llewelyn on drums, flugelhorn and vocals. The result is a lush, harmony-laden and vibrant document of a time and a place.

Included in the album is a new recording of ‘Memoir’, which O’Brien wrote for Charlotte Gainsbourg; it can be found on her 2011 album Stage Whisper, but has never before been recorded as a live cut until now
    oude nummers, nieuwe arrangementen dus.
    Laatst gewijzigd door Ivanhoe; 02-01-16 om 19:06.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    Ah, dank. Had al het vermoeden dat het geen standaardplaat zou zijn, zo kort op die andere.

Forum Rechten