Pagina 122 van de 125 EersteEerste ... 2272112120121122123124 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.211 tot 1.220 van de 1244

Onderwerp: District Oost

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Susa Bekijk Berichten
    Jazeker hun spits Batuan Isik vind ik erg goed!!

De andere aanvaller, Hazer Can is ook zeker niet slecht maar al wel op z'n retour.
    Ik heb helaas geen namenlijst kunnen bemachtigen. Al wel binnen een half uur met een man minder.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9000
    Geen namenlijst lijkt mij wel lastig voor je verslag. Hoe heb je dat opgelost dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Geen namenlijst lijkt mij wel lastig voor je verslag. Hoe heb je dat opgelost dan?
    Ik had uiteraard wel de namen van Eerbeekse Boys en daar ging het om voor de krant. De naam van de kaartenpakker en de doelpuntenmaker heb ik vakkundig vermeden in het verslag.

Ontzettend dooie boel trouwens in Eerbeek, ze zijn duidelijk niet naar de zaterdag gegaan voor de publieke belangstelling, maar puur omdat de spelers dat kennelijk liever wilden. Bij het begin van de wedstrijd nog geen vijftig man langs de lijn, later werden het er nog ruim zeventig. Geen entree, geen muziek, geen omroeper (is er sowieso niet vaak op dat niveau) en zelfs het scorebord bleef uit.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9000
    Slim opgelost dan. Je hoefde de doelpuntenmaker dan ook niet te noemen in de karakteristieken begrijp ik?

Wel charmant ouderwets, dat je echt moet jagen op de opstellingen. Komt niet vaak meer voor, maar heeft ook altijd wel wat.

Het paste geheel in het beeld dat het niet heel veel geregeld was. Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.

Karakteristieken zijn al jaren geschrapt in De Stentor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Bij het begin van de wedstrijd nog geen vijftig man langs de lijn, later werden het er nog ruim zeventig. Geen entree, geen muziek, geen omroeper (is er sowieso niet vaak op dat niveau) en zelfs het scorebord bleef uit.
    Dat aantal toeschouwers is op derde klasse niveau, za en zo, geen uitzondering.
    Geen entree is sympathiek en de muziek en de omroeper voegen wat mij betreft zelden wat toe. Prima Eerbeekse Boys.
    Maar een werkend scorebord hoort er m.i. wel bij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Het paste geheel in het beeld dat het niet heel veel geregeld was. Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.

Karakteristieken zijn al jaren geschrapt in De Stentor.
    Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt.

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.

Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.

Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt.

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.
    Tip voor de volgende keer, je kunt dat formulier ook exporteren als PDF en mobiel delen.

Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.

Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.

Forum Rechten