Pagina 80 van de 97 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 962

Onderwerp: District Oost

Voor de goede orde: Het bevreemdt mij net zo zeer dat een overgang van tweede naar eerste divisie gaat om persoonlijke ontwikkeling, terwijl een overgang van derde naar tweede divisie kennelijk alleen om het financiële gedeelte plaats vindt volgens sommigen hier.

Kortom: Van Benthem zal best wel meer verdienen bij HHC en dat zal best wel een drijfveer zijn geweest. Maar daarnaast zouden andere redenen ook wel een rol gespeeld kunnen hebben en misschien zelfs wel een doorslaggevende.

Genoeg hier verder over. De divisies hebben immers hun eigen topic.
    Laatst gewijzigd door Kralinger; 09-02-18 om 09:40.

Opvallende uitslag in de Tukkercup: DETO speelt gelijk tegen Eilermark en wint na penalty's.
    Niveauverschil was niet groot. Vreemd, aangezien Eilermark het niet noemenswaardig doet in de 3e klasse.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Over de groene heuvel Bekijk Berichten
    Opvallende uitslag in de Tukkercup: DETO speelt gelijk tegen Eilermark en wint na penalty's.
    Niveauverschil was niet groot. Vreemd, aangezien Eilermark het niet noemenswaardig doet in de 3e klasse.
    Beetje opvallend misschien. Ene team kan de Tukkercup zien als leuke extra oefenduels en 2e keus-spelers opstellen terwijl de andere club het misschien ziet als een mooie uitdaging en prestatie-toernooi.

Ik begrijp jouw reactie. Deto speelde echter wel met spelers als: Nahrwold, Koppelman, Fraterman, Soumaoro en Shayesteh. Kun je niet echt een B-ploeg noemen lijkt me.

Ja dan is het netjes van Eilermark, maar blijft natuurlijk onduidelijk hoe beide teams de wedstrijd hebben benaderd.
    HSC'21 ziet de Tukkercup bijvoorbeeld als mooie extra oefenduels voor de jonge spelers uit de 1e selectie, enkele verdwaalde spelers die te weinig spelen in het 1e en het testen van A-spelers.

Sluit me graag aan bij de woorden van DGS: voor sommige clubs is de TukkerCup een mooi podium zichzelf te profileren én voor anderen een platform om jonge talenten aan het grote werk te laten ruiken. Dit kan zelfs per wedstrijd verschillen. Aangezien het de eerste editie is verwacht ik dat de komende jaren het prestatieve element meer de overhand gaat krijgen, hetgeen ik ook zou toejuichen. In de Achterhoek is de AchterhoekCup echt een prestigieus toernooi.

Een aantal mooie duels in de 'lagere divisies' in de regio.
    NEO - sc Enschede
    Een wedstrijd tussen twee teams die boven de rest staan. Ik verwacht echter niet dat ze bij Suryoye en Barbaros in de buurt gaan komen. Van der Molen van SC Enschede blijkt altijd en overal te kunnen scoren en NEO krijgt weinig tegengoals. Gok op een gelijkspel.

LSV - FC Berghuizen
    LSV doet het dit jaar onder leiding van Noel Spijker naar behoren. In deze klasse is echter Sportlust Glanerbrug veruit de beste. LSV zal zich moeten opladen om aan het einde van het jaar via de nacompetitie richting de derde klasse te knokken. FC Berghuizen moet zich echter behoeden voor degradatie naar de 5e klasse. Volgend jaar wordt Niek Smudde hoofdtrainer, op dit moment speler/assistent bij KVV Losser. Een nuchtere jongen met veel persoonlijke contacten met spelers. Verwacht dat die wel een goed elftal gaan krijgen. Saillant detail: op zaterdagavond wordt deze wedstrijd gespeeld, vanwege FC Twente - Sparta. Mooi om te zien dat het rode hart bij de blauwwitten uit Lonneker speelt. Verwachting is wel dat LSV gaat winnen.

Phenix - UD Weerselo
    Na de degradatie vorig jaar voor UD Weerselo is de ploeg op volle toeren onderweg naar de 4e klasse. Onder leiding van Hans Imming gaat de ploeg uit Weerselo op bezoek bij Phenix. Ondanks de 11e plaats voor Phenix is het altijd lastig om te winnen bij de Enschedeërs op het sportpark E.V.V. Phenix. Ik verwacht een stunt van de ploeg uit Enschede. 2-2.

Wat denkt de rest van dit forum over deze drie wedstrijden?

Niet heel veel vrees ik. ;-)

Dat het bij Phenix lastig winnen is kan ik van mijn eigen carrière ook nog wel herinneren overigens.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Over de groene heuvel Bekijk Berichten
    Wat denkt de rest van dit forum over deze drie wedstrijden?
    1-2 voor Sportclub
    3-1 voor LSV; m.b.t. Smudde denk ik dat hij nog te veel speler is. Zijn rol als assistent bij Losser is minimaal.
    1-3 voor UD; gewoon een maatje te groot, daar heeft een beetje intimiderend gedrag in Enschede geen invloed op. UD kan daar overigens ook wel wat van. Altijd veel druktemakers langs de lijn die zich overal mee bemoeien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TukkerVoetbal Bekijk Berichten
    Smudde was in het seizoen 2015-2016 de tweede assistent van Loohuis bij Losser. Het jaar erop 2e elftaltrainer en jeugdtrainer. Ben benieuwd wat hij bij Berghuizen kan brengen. Zijn impact bij Losser was beperkter dan hij zelf doet voorkomen.
    Ik vraag me dat af. Als ik zo de werkzaamheden van hem zie, lijkt me dat vrij ruim. Ben van mening dat hij weldegelijk iets te weeg brengt bij FC Berghuizen. Helemaal als hij nog een paar kennissen uit zijn kring meeneemt.

@degroenescout je zat aardig dichtbij de uitslagen!!

Forum Rechten