Pagina 81 van de 81 EersteEerste ... 3171798081
Resultaten 801 tot 802 van de 802

Onderwerp: District Oost

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TukkerVoetbal Bekijk Berichten
    Smudde was in het seizoen 2015-2016 de tweede assistent van Loohuis bij Losser. Het jaar erop 2e elftaltrainer en jeugdtrainer. Ben benieuwd wat hij bij Berghuizen kan brengen. Zijn impact bij Losser was beperkter dan hij zelf doet voorkomen.
    Ik vraag me dat af. Als ik zo de werkzaamheden van hem zie, lijkt me dat vrij ruim. Ben van mening dat hij weldegelijk iets te weeg brengt bij FC Berghuizen. Helemaal als hij nog een paar kennissen uit zijn kring meeneemt.

@degroenescout je zat aardig dichtbij de uitslagen!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Over de groene heuvel Bekijk Berichten
    Ik vraag me dat af. Als ik zo de werkzaamheden van hem zie, lijkt me dat vrij ruim. Ben van mening dat hij weldegelijk iets te weeg brengt bij FC Berghuizen. Helemaal als hij nog een paar kennissen uit zijn kring meeneemt.

@degroenescout je zat aardig dichtbij de uitslagen!!
    Ik zeg niet dat Smudde geen goede trainer kan zijn voor FC Berghuizen. Ik stel alleen vast dat hij dat bij Losser niet echt heeft laten zien. Wel een liefhebber vh spelletje dus das altijd goed. Spelers halen is altijd lastig, FC Berghuizen was vroeger echt een serieuze club die veel goede spelers heeft voortgebracht maar de laatste jaren is het steeds minder geworden. Van de eigen jeugd moeten ze het in ieder geval niet hebben. Spelers die met/voor een trainer komen, dat vind ik verre van ideaal. Of er moet een goed plan voor de toekomst achter zitten

Forum Rechten