Pagina 73 van de 73 EersteEerste ... 2363717273
Resultaten 721 tot 730 van de 730

Onderwerp: 3FM Glazen Huis

Ik zal proberen in 2018 de draad weer op te pikken.

Heb nog best wel het nodige geluisterd, maar heel weinig kon me genoeg pakken om in vast te bijten.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Toch zag ik zo nu en dan op je Spotify wel eens iets voorbij komen. Maar dat is mogelijk een gedeeld account?

Ja, maar wat niet van mij is, is doorgaans wel als zodanig herkenbaar.

Hoe zie je dat trouwens?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Alleen de eerste edities bezocht (toen ze nog elk jaar in Utrecht stonden), daarna is het te massaal geworden.
    Niet alleen dat. Maar dat totaal losgeschoten ge-idoliseer van die paar gasten die slechts een week in zo'n huis moeten zitten. Alsof ze bezig zijn aan een poolexpeditie.

'Held' hier,
    'zoooooo'n respect voor je' daar...
    echt zum kotsen.

Het rode kruis lijkt soms bijzaak, alles draait om het op een voetstuk plaatsen van die lui die een weekje - dikbetaald - bij elkaar opgesloten zitten en elkaar die hele week lang pluimen in de reet laten steken voor dat fantaaaaaaaastische werk dat ze met elkaar doen.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Niet alleen dat. Maar dat totaal losgeschoten ge-idoliseer van die paar gasten die slechts een week in zo'n huis moeten zitten. Alsof ze bezig zijn aan een poolexpeditie.

'Held' hier,
    'zoooooo'n respect voor je' daar...
    echt zum kotsen.

Het rode kruis lijkt soms bijzaak, alles draait om het op een voetstuk plaatsen van die lui die een weekje - dikbetaald - bij elkaar opgesloten zitten en elkaar die hele week lang pluimen in de reet laten steken voor dat fantaaaaaaaastische werk dat ze met elkaar doen.
    Een beetje zoals jij over PSV post dus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Een beetje zoals jij over PSV post dus.
    Jij begrijpt het!
    De concurrentie was gewaarschuwd

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ja, maar wat niet van mij is, is doorgaans wel als zodanig herkenbaar.

Hoe zie je dat trouwens?
    Je kunt mensen aanvinken als muzikale vrienden en dan zie je een overzicht met muziek die zij draaien / onlangs gedraaid hebben. Daar kwam ik jou ook enkele keren in tegen, met inderdaad soms artiesten die ik niet direct aan jou linkte.

Mijn dochter loopt zo'n beetje de hele dag met oortjes in, dus inmiddels is het merendeel waarschijnlijk van haar afkomstig. Overigens begint haar smaak zich positief te ontwikkelen, dus dat komt vast nog eens helemaal goed.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6165171
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Mijn dochter loopt zo'n beetje de hele dag met oortjes in, dus inmiddels is het merendeel waarschijnlijk van haar afkomstig. Overigens begint haar smaak zich positief te ontwikkelen, dus dat komt vast nog eens helemaal goed.
    Mooi zo! En dan snap ik inderdaad sommige nummers die ik af en toe zag ook beter. Vond die niet altijd direct bij jou passen gevoelsmatig, hoewel het ook leuke nummers waren. Fratsen was denk ik wel van jou zelf?

Uiteraard. ;-)

Forum Rechten