Pagina 58 van de 58 EersteEerste ... 848565758
Resultaten 571 tot 577 van de 577

Onderwerp: WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Je moet het ook in de tijdsgeest zien denk ik. Het voetbal is tegenwoordig totaal anders dan pakweg 30 jaar geleden.
    Daar heb je gelijk in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Dat soort ploegen zouden nu waarschijnlijk volledig afgezeikt worden door een land als Zwitserland.
    Weet ik niet. Ik denk dat die ploegen makkelijk Zwitserland en Zweden van de mat hadden geveegd.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Weet ik niet. Ik denk dat die ploegen makkelijk Zwitserland en Zweden van de mat hadden geveegd.
    Dat denk ik niet. Voordat een Brazilië of Italië van 1982 een doelpunt zou maken hebben ze er al 3 om de oren uit de omschakeling.

Zou je eigenlijk eens moeten simuleren ofzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    WK 82 was echt echt wel spektakel hoor. Eder, Zico, Socrates, Falcao, de Sovjet-Unie, West-Duitsland tegen Frankrijk in de halve finale. Polen dat toen erg goed was. Frankrijk met dat super middenveld.
    Frankrijk heeft nu ook een zeer goed team. Alleen wat ze laten zien is niet echt het kijken waard.

Rusland-ster Denis Cheryshev heeft tijdens het WK aan de groeihormonen gezeten. Volgens zijn vader om het herstel van zijn blessure voor het toernooi te bevorderen, maar dit is niet van te voren gemeld aan het WADA.

De Russen kennende, zal de hele ploeg wel aan de doping hebben gezeten.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Wat weer een enorme verrassing.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Mensen, Poetin zei dat er niks aan de hand is met doping in Rusland, dus laten we ons niet druk maken!

Forum Rechten