Pagina 46 van de 51 EersteEerste ... 364445464748 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 508

Onderwerp: WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5366311
    Ik heb nauwelijks het gevoel dat er een WK voor de deur staat. Nu hebben natuurlijk zowel mijn geboorteland als het land waar ik woon zich niet geplaatst, dus dat helpt niet. Als het WK begint zullen de mensen hier wel de tegenstanders van Engeland aanmoedigen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    NL 1988 is dan weer spuuglelijk volgens diezelfde fanboys?
    Ik wilde dat net zeggen

Nike levert Iran geen schoenen meer vanwege de sancties. Het team heeft nu geen schoenen meer en is opzoek naar een nieuwe sponsor.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Nu het WK vandaag gaat beginnen, wil ik hier toch graag onderstaande link even promoten (dit zal ik maar eenmalig doen hoor). Ik heb een blogje opgestart om over het WK te schrijven. Zie het als een soort hobby van me. Hopelijk heb ik nu geen ban voor spam aan mijn broek.

https://jensjonkers.wixsite.com/thebeautifulgame

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5366311
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Nu het WK vandaag gaat beginnen, wil ik hier toch graag onderstaande link even promoten (dit zal ik maar eenmalig doen hoor). Ik heb een blogje opgestart om over het WK te schrijven. Zie het als een soort hobby van me. Hopelijk heb ik nu geen ban voor spam aan mijn broek.

Dat lijkt mij wel een ban van een maand en 2 dagen waard... (wat ingekort kan worden als België vroeg uitgeschakeld wordt)

Wie is Jens Jonkers?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Nu het WK vandaag gaat beginnen, wil ik hier toch graag onderstaande link even promoten (dit zal ik maar eenmalig doen hoor).
    Volgens mij de 2e keer al; ouwe spammert

De Duitse journalist Hajo Seppelt zal op advies van de Duitse autoriteiten niet afreizen naar het WK in Rusland. Zijn reportages over doping in Rusland werden niet gewaardeerd in Rusland.

Die had dan zélf een 'shotje doping' toegediend gekregen.

Het leuke aan Vlamingen is hun taaltje, de mooie uitdrukkingen (Saudi Arabië kreeg serieus op zijn kleurpotloden), gaat ie het in het Engels doen...
    Ik ga pas lezen als jij gewoon in het Vlaams schrijft!
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Forum Rechten