Pagina 42 van de 58 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 577

Onderwerp: WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Inderdaad, wat een onzin. Leeftijd en laatste kans is natuurlijk geen argument.
    Je hoeft hier niet te komen.

Maar ga je van coke ook beter presteren, laat staan als je het een avond vantevoren gebruikt. En dat gezeik over voorbeeldfunctie zus-en-zo snap ik ook niet. Gewoon geen ruchtbaarheid aan geven aan die dingen en weer doorvoetballen. Kramer die iemand op z'n kop trapt is veel zichtbaarder en dus ernstiger.

Het blijft harddrugs he.

Prestatiebevordering lijkt me alleen als je het voor de wedstrijd doet, maar vind ik niet zo relevant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Maar ga je van coke ook beter presteren, laat staan als je het een avond vantevoren gebruikt. En dat gezeik over voorbeeldfunctie zus-en-zo snap ik ook niet. Gewoon geen ruchtbaarheid aan geven aan die dingen en weer doorvoetballen. Kramer die iemand op z'n kop trapt is veel zichtbaarder en dus ernstiger.
    Er wordt bij verboden middelen in het voetbal al gauw geroepen dat het weinig tot geen effect heeft, maar net wat meer uithoudingsvermogen of scherpte kan natuurlijk wel doorslaggevend zijn.

Cocaïne lijkt me dan weer niet het middel dat je neemt als je dan toch iets neemt om beter te presteren, dus dat dit geval niets met het nemen van doping te maken heeft ben ik het wel mee eens. Alleen lijkt er in deze zaak een statement te worden gemaakt met het WK als handig middel. Guerrero heeft al een half jaar straf uitgezeten en nu wordt de schorsing vlak voor het toernooi toch weer verlengd. Lijkt me raar als eerder is besloten zijn schorsing te verkorten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Lijkt me raar als eerder is besloten zijn schorsing te verkorten.
    Dat heb je wel eens als er beroep wordt aangetekend.

Wat doe je als een stadion niet op tijd klaar is? Nou gewoon steigertje aanleggen

Whaha. Goede beslissing om dit toernooi over te slaan.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9604340
    Hahaha. Briljant.

Ben alleen bang dat de toeschouwers op de bovenste rijen weinig voetbal zien en tegen het dak aankijken.

Forum Rechten