Pagina 124 van de 124 EersteEerste ... 2474114122123124
Resultaten 1.231 tot 1.240 van de 1240

Onderwerp: Transfernieuws Derde Divisie

TEC is nog niet klaar op de transfermarkt: https://www.gelderlander.nl/amateurv...-tec~ae00b638/

Hammaoui is al vastgelegd, vanavond schijnen er nog twee aanwinsten te volgen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Emre Gürcüoglu komt inderdaad ook naar TEC. Speelde vorig seizoen voor Jong FC Dordrecht. Goede voetballer wel, kan achterin en op het middenveld spelen. Zou eigenlijk naar Turkije gaan, maar dat ketste af en dus kiest hij voor de club uit zijn geboorteplaats Tiel.

Hercules heeft nog een doelman gestrikt. Menno Heus komt over van FC Utrecht en vervangt de al vlot opgestapte Nick Borgman, die niet kon leven met zijn reserverol.

En Quick Boys hengelt nog even Dennis Kaars (FC Den Bosch) binnen!

De transfervrij bij DVS '33 Ermelo op te halen Kay Velda heeft ook een nieuwe club: SC Genemuiden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Kaars kwam niet meer voor in de plannen na de vele aankopen van de mini Abramovich. Dan is QB een aardig alternatief.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Kaars kwam niet meer voor in de plannen na de vele aankopen van de mini Abramovich. Dan is QB een aardig alternatief.
    Ja, alleen ergens wel een verrassende keuze. Ook een rij clubs uit de tweede divisie had interesse.

Emre Gürcüoglu komt inderdaad ook naar TEC. Speelde vorig seizoen voor Jong FC Dordrecht. Goede voetballer wel, kan achterin en op het middenveld spelen. Zou eigenlijk naar Turkije gaan, maar dat ketste af en dus kiest hij voor de club uit zijn geboorteplaats Tiel.

Hercules heeft nog een doelman gestrikt. Menno Heus komt over van FC Utrecht en vervangt de al vlot opgestapte Nick Borgman, die niet kon leven met zijn reserverol.

De transfervrij bij DVS '33 Ermelo op te halen Kay Velda heeft ook een nieuwe club: SC Genemuiden.
    Delano Paskald is de derde aanwinst van TEC.

Ja, alleen ergens wel een verrassende keuze. Ook een rij clubs uit de tweede divisie had interesse.
    QB zal wel de beste betaler zijn.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Toch niet, Heus heeft afgezegd en Hercules is woedend:

Menno Heus werd recent door USV Hercules gepresenteerd als zijnde de vervanger van de onverwacht vertrokken doelman Nick Borgman. Woensdag liet de doelverdediger, volgens het Algemeen Dagblad, echter weten dit seizoen toch niet uit te willen komen voor de club die zijn wedstrijden speelt in de Derde Divisie van het zondagvoetbal.

René van der Kooij, technisch manager van USV Hercules, was niet te spreken over de recente ontwikkelingen zo liet hij weten in de voornoemde krant. ,,Na één keer trainen en als toeschouwer zondag kijken bij onze wedstrijd tegen HBS Craeyenhout is het niveau niet naar meneer zijn behoefte. Hij is geschrokken. Ik snap er niets van en vindt dit heel raar. We waren er uit en hadden een afspraak.”
    https://www.voetbal247.nl/usv-hercul...-een-afspraak/

Dat hij is geschrokken, snap ik trouwens wel. Maar wel vervelend voor Hercules.

Er kwam een nieuwe keeper maar niet Heus.
    Je hoeft hier niet te komen.

Toch niet, Heus heeft afgezegd en Hercules is woedend:

https://www.voetbal247.nl/usv-hercul...-een-afspraak/

Dat hij is geschrokken, snap ik trouwens wel. Maar wel vervelend voor Hercules.
    Want de staat van dienst van Menno Heus is dusdanig dat hij veel te goed is voor Hercules?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Want de staat van dienst van Menno Heus is dusdanig dat hij veel te goed is voor Hercules?
    Dat lijkt mij niet. Maar waarschijnlijk zal hem in het gesprek van alles voorgespiegeld zijn, o.a. over het niveau. Zo gaan die dingen. Dan kan ik me voorstellen dat je schrikt als je ziet spelen, afgaande op het Hercules dat ik heb gezien.

Forum Rechten