Pagina 106 van de 106 EersteEerste ... 65696104105106
Resultaten 1.051 tot 1.055 van de 1055

Onderwerp: Transfernieuws Derde Divisie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Houdt Be Quick nog een selectie over?
    Men zet in op de jeugd, dus er zal wel een zooi A junioren naar de eerste selectie gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Men zet in op de jeugd.
    Nou dat gaat op deze manier sowieso wel lukken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Men zet in op de jeugd, dus er zal wel een zooi A junioren naar de eerste selectie gaan.
    Ik heb zondag in Den Haag vernomen dat er vier a junioren overgaan.
    Misschien 2 zijn inzetbaar op het hoge niveau en dan moeten er toch minimaal 18 bij.
    Ik lees nooit iets over de ontwikkelingen van de BQ selectie. Ik lees alleen over vertrekkers.
    Misschien eens een interview met de nieuwe hoofdtrainer?
    In ieder geval enkelen uit de spelersgroep reageerden vrij cynisch op een paar vragen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    Onze selectie krijgt ook steeds meer vorm. Vandaag een extra verdediger aangetrokken. Menno Vooges (19) komt naar ASWH. Hij speelt dit seizoen bij Excelsior in de Onder 19 en mocht af en toe in oefenwedstrijden opdraven in het eerste elftal. Trainde onlangs al enkele keren mee en maakte daarbij een goede indruk. Vooges is vooral inzetbaar als centrale verdediger.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    ASWH heeft een nieuwe spits vastgelegd voor komend seizoen. De 27-jarige Bilal El Amrani komt over van de amateurs van Ajax. Maakte enige tijd terug in een onderling oefenduel veel indruk, waarna er contact ontstond en bleek dat hij richting deze regio zal komen. Daarop hebben we snel gehandeld en hem aangetrokken, zodat de voorhoede voor volgend seizoen ook steeds meer ingevuld is.

Forum Rechten