Pagina 97 van de 113 EersteEerste ... 47879596979899107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 970 van de 1128

Onderwerp: Transfernieuws Derde Divisie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    'Amateurclub'. Handig.

Wederom een voorbeeld van het oneerlijke systeem in Nederland.
    Ja, maar daar gaan we niks aan doen, want "in de 2e klasse wordt ook weleens betaald.".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    'Amateurclub'. Handig.

Wederom een voorbeeld van het oneerlijke systeem in Nederland.
    Dit is inderdaad wel zeer oneerlijk.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1000000
    Oneerlijk, wellicht. Maar eigenlijk vind ik het kwalijker dat deze spelers dus een kans bij een BVO mislopen, omdat die de opleidingsvergoeding niet wil of kan ophoesten. Zo zijn er genoeg voorbeelden van spelers die zo min of meer noodgedwongen moesten afvloeien. Aan de andere kant, als zo'n BVO écht overtuigd is, dan betalen ze natuurlijk wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Oneerlijk, wellicht. Maar eigenlijk vind ik het kwalijker dat deze spelers dus een kans bij een BVO mislopen, omdat die de opleidingsvergoeding niet wil of kan ophoesten. Zo zijn er genoeg voorbeelden van spelers die zo min of meer noodgedwongen moesten afvloeien. Aan de andere kant, als zo'n BVO écht overtuigd is, dan betalen ze natuurlijk wel.
    Maar het kan niet zo zijn dat je voor 2 verschillende niveaus die qua geld en niveau dichtbij elkaar liggen verschillende spelregels hebt.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1000000
    Die regels zijn vooral ingesteld om amateurclubs te helpen, zodat die eventueel nog wat geld zien als een deels door hen opgeleide speler vijf wedstrijden als prof heeft gespeeld. Maar in dit soort gevallen pakt het inderdaad wat krom uit.

Martijn Delger keert na een jaar Be Quick 1887 terug naar eersteklasser WVV uit Winschoten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Martijn Delger keert na een jaar Be Quick 1887 terug naar eersteklasser WVV uit Winschoten.
    Hoe wordt het eigenlijk met nieuwe trainers? Er blijft volgens mij geen van allen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Hoe wordt het eigenlijk met nieuwe trainers? Er blijft volgens mij geen van allen!
    De trainers zijn toch weg bezuinigd?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1000000
    DVS '33 Ermelo heeft ambitieuze plannen. Na de twee spelers van IJsselmeervogels presenteerden ze gisteren nog drie nieuwelingen: Frank van der Burg (Staphorst), Julian de Ruiter (DOS Kampen) en vooral Olivier Pilon (Spakenburg). Verder blijft de complete selectie zo ongeveer bijeen, dus dat ziet er goed uit voor ze.

Mike Ahrens verlaat de club wel. Dat was al eerder bekend, nu is ook zijn nieuwe club bekend: VVOG.

Quick Boys-middenvelder Jesse Driebergen maakt ook een transfer binnen de gemeentegrenzen. Hij stapt over naar FC Rijnvogels.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 15-02-18 om 14:10.

Update Be Quick: Middenvelder Raymond Bolt stopt aan het einde van het seizoen, aldus het DvhN (gaat lager spelen). Dat is na Frank Schilstra (al weg), Robert Talens en Martijn Delger (WVV), nummer vier.

En voor de Kok. Nog geen nieuws van het trainersfront. Men neemt nog even de tijd.
    Zou ik dus niet al te lang doen, want de spelers willen natuurlijk weten waar ze aan toe zijn.
    Maar ja, zo lang het eerste niet de prioriiteit heeft......
    Tussenpaus aanstellen voor een jaar stel ik voor en dan maar Willem Lanjouw bij Olde Veste vandaan plukken.

Forum Rechten