Pagina 121 van de 124 EersteEerste ... 2171111119120121122123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.201 tot 1.210 van de 1240

Onderwerp: Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Noordwijk haalt een oude bekende terug: Guy Smith. De verdedigende middenvelder, die ook achterin kan spelen, kwam vorig seizoen uit voor ADO Den Haag. Dat verliep niet zoals gehoopt, dus nu weer derde divisie voor hem.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Hoek heeft zich versterkt met de 21-jarige verdediger Jelle Klap. Hij komt over van Sparta Rotterdam, waar hij geen contract kreeg aangeboden. Speelde vorig seizoen 33 duels met Jong Sparta in de tweede divisie.

Ik snap wel dat je graag tegen Blauw Geel speelt.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Hij speelde niet zo vaak mee met Jong Vitesse toch?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    ONS Sneek slaat een mooie slag. Martijn Barto is de nieuwe spits van de Friezen. Hij komt over van SC Cambuur en kiest dus niet voor een rentree bij Harkemase Boys, maar voor de Friese concurrent.

Dat schreeuwt om uitleg door noord-ooster, maar die is er helaas (even) niet meer.

Die gaat er in de derde divisie minimaal 20 ballen inleggen; prima aanwinst.

Mwah, Barto lijkt me toch ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Mwah, Barto lijkt me toch ook wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.
    En het lijkt mij wel een spits die op zijn best is in en rond het strafschopgebied, terwijl ONS meer een counterploeg is. Al rendeerde Ramos ook prima in het eerste seizoen met dik twintig goals, dus ik sluit niet uit dat Barto ook veel gaat scoren.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    FC Lisse mag nog gauw op zoek naar een andere goalie:

De kennismaking tussen Roy Pistoor en FC Lisse is van korte duur geweest. De doelman vertrekt bij FC Lisse. Roy kan zijn werk niet combineren met FC Lisse. De twee partijen hebben dan ook besloten om uit elkaar te gaan. Roy was naar FC Lisse gekomen ter vervanging van Brian van der Werff.

FC Lisse hoopt op korte termijn een nieuwe doelman te presenteren. FC Lisse is begonnen aan de tweede voorbereidingsperiode. FC Lisse oefent zaterdag 4 augustus op Ter Specke tegen Jong ADO. Dit duel begint om half drie.

FC Lisse wenst Roy veel succes in zijn verdere loopbaan.
    Van de clubsite. Benieuwd welke vrije keeper ze op zullen pikken, mogelijk een van de vier die bij Team VVCS meedraaiden.

Forum Rechten