Pagina 48 van de 49 EersteEerste ... 3846474849 LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 485

Onderwerp: Ligue 1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ook tegen 10 man.
    Ja zag ik ook later, wilde het al verwijderen maar lukte niet.

Jardim is ontslagen bij AS Monaco na de dramatische competitiestart. Ik had hem, mede vanwege de knappe landstitel in 2017, nog wel wat meer krediet gegeven. Thierry Henry lijkt nu de nieuwe trainer te worden.

Het tot nog toe slechte seizoen van AS Monaco kan nog een stuk slechter worden. Er zijn documenten naar buiten gekomen waar de club genoemd wordt, betrokken bij een reeks aan strafbare feiten. Zo heeft de Russische eigenaar off the books geld gepompt in de club en weer weggesluist, zijn er transfers waarbij de financiering niet volgens de regels ging, zijn er verkeerde begrotingen aan de bond afgegeven en is er de wedstrijd tegen Valencia (niet toevallig een andere belangrijke club voor zaakwaarnemer Jorge Mendes) die verkocht zou zijn. Er wordt uiteraard een onderzoek ingesteld naar de club, dus wordt vervolgd.

Overigens worden er nog meer grote clubs genoemd in de documenten, met name Paris SG en Man City, maar het zal me benieuwen in hoeverre zij worden nagetrokken. Zo werd ook bekend dat een man van de UEFA die eerder een onderzoek tegenhield in het verleden was ingehuurd door PSG. Kwam dat even goed uit.

NRC gelezen?
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    NRC gelezen?
    Nee, want?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Nee, want?
    https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/05...ergen-a2753911

Pak de chips en de cola er maar alvast bij.
    Ben je Blind ofzo?

Volgens Football Leaks doet Paris Saint Germain in de jeugdopleiding aan etnisch profileren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Volgens Football Leaks doet Paris Saint Germain in de jeugdopleiding aan etnisch profileren.
    Dat houdt in dat blanken afgewezen worden?
    Je hoeft hier niet te komen.

Zoals ik het lees wil men meer blanken en minder allochtonen.

Lijkt me prima.
    Je hoeft hier niet te komen.

Forum Rechten