Pagina 25 van de 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 312

Onderwerp: Almere City FC

Geen Grim jr gezien bij Jong Almere City. Wel Bergkamp jr; vader Dennis was er vanavond ook in Cuijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    De zoon van Fred Grim keept toch bij Jong Almere? Zegt dan toch niet zo heel veel dat ie met wat hotemetoten staat te praten?
    Zoon Grim is al een tijdje geblesseerd en is al met vakantie, daarvoor was hij er iig niet.

Jong Almere promoveert iig naar de 2e divisie. Het hoogst spelende belofteteam van een JL-club ooit volgens mij, samen met Sparta. Behoorlijk knap met veelal spelers uit de A1.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    De zoon van Fred Grim keept toch bij Jong Almere? Zegt dan toch niet zo heel veel dat ie met wat hotemetoten staat te praten?
    Klopt, al staat vanaf eind april Timo Plattel al onder de lat, dus de laatste duels en de nacompetitie heeft Grim niet gespeeld.

EDIT: Oh, dat zei almere036 ook op de volgende pagina die er ook al was.

Knappe prestatie wel van de Almeerse beloften, moet ik zeggen. Dat na een eerste seizoen waarin ze maar net in de derde divisie bleven. Dit seizoen hebben ze het wel anders aangepakt, met meer speeltijd voor reserves van het eerste elftal en een wat vastere kern. Dat heeft succes gebracht dus.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 10-06-18 om 12:06.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    #stopdebeloften
    Ja, dat sowieso.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Klopt, al staat vanaf eind april Timo Plattel al onder de lat, dus de laatste duels en de nacompetitie heeft Grim niet gespeeld.

EDIT: Oh, dat zei almere036 ook op de volgende pagina die er ook al was.

Knappe prestatie wel van de Almeerse beloften, moet ik zeggen. Dat na een eerste seizoen waarin ze maar net in de derde divisie bleven. Dit seizoen hebben ze het wel anders aangepakt, met meer speeltijd voor reserves van het eerste elftal en een wat vastere kern. Dat heeft succes gebracht dus.
    Idd, vooral eerste helft van het seizoen veel reserves gebruikt, laatste maanden niet meer. Zag gelijk verschil qua niveau, daarom niet verwacht dat onze 'echte talenten' promotie binnen zouden slepen.
    Nu maar hopen dat ze komend seizoen niet onderaan eindigen met 7 punten ofzo haha.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6074163
    Talentontwikkeling blijft volgens Van Dinteren in elk geval het belangrijkst:

https://www.voetbal247.nl/interview-...-beter-het-is/

Ja hoort natuurlijk ook, ben benieuwd welke jongens het niveau aan kunnen. En of we talentjes bij andere clubs kunnen wegkapen nu Jong Almere ook zo hoog speelt.

Edit; Het antwoord is ja; Emre Bilgi speelt met ingang van komend seizoen voor het beloftenelftal van Almere City FC.
    De 19-jarige vleugelspeler komt over van ADO Den Haag waarmee hij het afgelopen seizoen uitkwam in het elftal voor spelers onder de 19 jaar.
    Laatst gewijzigd door almere036; 11-06-18 om 21:00.

Ricardo Kip tekent voor 2 jaar in Almere! Was hier één vd beste spelers in de JL voor hij naar Engeland ging, hopen dat hij dat niveau weer kan halen.

Ook is Receveur nadrukkelijk in beeld om terug te keren. Als je deze namen hoort, wordt de kans alleen maar groter dat Grim trainer wordt van Almere. Spelers die van hem veel vertrouwen kregen.
    Laatst gewijzigd door almere036; 13-06-18 om 17:15.

Ben benieuwd of Kip het bij jullie wel weer kan. Bij Cambuur zal ik hem niet missen in ieder geval.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of Kip het bij jullie wel weer kan. Bij Cambuur zal ik hem niet missen in ieder geval.
    Komt ook voornamelijk door de manier waarop hij werd gebruikt bij Cambuur. Als Grim daadwerkelijk de trainer van Almere wordt, ben ik ervan overtuigd dat Kip dezelfde rol als 'vroeger' krijgt en hij een smaakmaker zal zijn.

Forum Rechten