Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 167 van de 167

Onderwerp: Almere City FC

Hoezo ‘weer’? In Almere is nog nooit op echt gras gespeeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    1,5 tot 2 miljoen? Dat bestaat niet lijkt mij, of leggen ze ook meteen veldverwaming aan?
    https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018...mpaign=seeding

Nog maar de vraag wat zijn bronnen zijn natuurlijk, maar het is wel iemand die er ongetwijfeld meer vanaf weet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Hoezo ‘weer’? In Almere is nog nooit op echt gras gespeeld.
    Nog voor men betaald voetbal ging spelen.

Exclamation

Geloof ik niks van, Cambuur stapte toen we promoveerden over op kunstgras omdat de kosten van het aanschaffen van veldverwaming tussen de 3 en 4 ton waren. Je maakt mij niet wijs dat een grasveld meer als een miljoen kost.

In 2008 ging Cambuur juist weer van kunstgras naar echt gras, omdat men toen de hoop had binnen paar jaar in een nieuw stadion te spelen en ze het te duur vonden om voor een paar ton een kunstgrasveld aan te leggen.
    Laatst gewijzigd door Bernardo; 11-01-18 om 07:03.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almere036 Bekijk Berichten
    https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018...mpaign=seeding

Nog maar de vraag wat zijn bronnen zijn natuurlijk, maar het is wel iemand die er ongetwijfeld meer vanaf weet.
    Berden wil nog wel eens overdrijven zodat het net allemaal in zijn straatje past, dus heel serieus zou ik hem in deze ook niet nemen.

Waarschijnlijk heeft hij die cijfertjes van een Ajax/PSV/Feyenoord overgenomen idd.

Iedere grasmat in de arena kostte een ton. Uiteraard is het verstandig om dan ook direct veldverwarming aan te leggen mocht je toch promoveren. Laten we zeggen dat je dan op een half miljoen uitkomt. Voor grotere clubs wel te doen maar voor kleine clubs een hoop geld. Achilles is zelfs op zo'n bedrag failliet gegaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Iedere grasmat in de arena kostte een ton. Uiteraard is het verstandig om dan ook direct veldverwarming aan te leggen mocht je toch promoveren. Laten we zeggen dat je dan op een half miljoen uitkomt. Voor grotere clubs wel te doen maar voor kleine clubs een hoop geld. Achilles is zelfs op zo'n bedrag failliet gegaan.
    Denk eerlijk gezegd niet dat er direct veldverwarming komt. Zeker omdat dat voor JL-clubs niet verplicht is. Wel wordt het trainingscomplex ook enigszins verbouwd, waardoor je uiteindelijk wel op zo'n bedrag uit zal komen ja.

Forum Rechten