Pagina 31 van de 34 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 337

Onderwerp: Almere City FC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Jullie hebben pech dat Sparta/Roda/Twente/NEC relatief grote budgetten hebben. Nu zegt dat niet alles maar met enkel spelers van max 2 à 3 ton ga je het tegen deze teams niet redden natuurlijk.
    Ja allemaal clubs met minimaal 2,5 miljoen te besteden, NEC ook door transfer Jahanbakskh. Almere zit daar nog onder met 1,2 miljoen + 7 ton van vd Water & Overtoom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Hij mocht in de 92e minuut invallen tegen Bate Borisov.

Zal me verder jeuken hoor maar wel behoorlijk koddig om hem dan te presenteren als spits met Champions League ervaring.
    Haha dat valt idd behoorlijk tegen dan. Maar ja, trainen met Salah en Totti, dan leer je wel iets.
    Heb een paar beelden bekeken en lijkt me vooral een targetman. Met de rug naar het doel, balletje vasthouden, kaatsen en in de 16 staan voor hoge voorzetten. Beetje power kunnen we prima gebruiken.

Komt iig nog één aanvaller erbij, en daarna wordt er komende weken gekeken of de selectie goed genoeg is voor de top 5, of dat er posities onderbezet blijken te zijn. Er is iig nog budget over, maar daar wordt verantwoordelijk mee omgegaan.

Kevin Luckassen en Andreias Calcan naar Almere, vooral de laatste is een top aanwinst!

Selectie is nu wel rond. Alleen als blijkt dat sommige posities onder bezet zijn zullen er nog spelers bij komen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Calcan deed het bij Dordt prima inderdaad, kan Van der Water wel mooi vervangen als dribbelaar, lijkt mij.

Wat zal de basiself worden denk jij?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Calcan deed het bij Dordt prima inderdaad, kan Van der Water wel mooi vervangen als dribbelaar, lijkt mij.

Wat zal de basiself worden denk jij?
    Lastig, hele brede selectie. Elke positie dubbel/driedubbel bezet. Denk dat we na vandaag en vrijdag meer weten(tegen suriname en MVV).

Tot nu toe dit;

En dan heb je een bank met o.a. Kip, Meijer(gaat een topspits worden), Francis(Man City, vanwege EK o19 halve voorbereiding gemist), Pupe(Zal Hammouti vervangen, maar is pas net terug van een blessure), Luckassen, Kramer en nog enkele goede talenten van Jong Almere.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Best een lekker ploegje zo inderdaad. Van Jong Almere zal in eerste instantie James in beeld zijn bij het eerste, vermoed ik?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Best een lekker ploegje zo inderdaad. Van Jong Almere zal in eerste instantie James in beeld zijn bij het eerste, vermoed ik?
    Ja, al heeft hij wel flinke concurrentie met Luckassen, Kip en Calcan. Maar idd hij, Sam Krant, V Hilten en Ahannach.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Ah ja, Van Hilten, zeker. Die was vorig jaar prima, scoorde ook veel en deed al een paar keer mee bij 1. Krant vond ik altijd wat onopvallend, maar kan zijn dat hij ook zo'n type speler is.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Deze baas, genaamd Ally, is de nieuwe mascotte:

Junge junge toch. Wa is het eigenlijk.

Lijkt op een aap. Ally de aap.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten