Pagina 201 van de 201 EersteEerste ... 101151191199200201
Resultaten 2.001 tot 2.004 van de 2004

Onderwerp: District Noord

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Misschien niet expliciet, maar tussen de regels door lees ik dat toch wel. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het gezegde "dat is hem niet in de oude kleren gaan zitten" ook niet ken.
    Haha, dat was mij niet opgevallen.
    Zal wel een vergissinkje zijn van Wessel.

Wessel komt bij veel wedstrijden van Pelikaan S. Hij kent zowel de spelers als de voorzitter goed.

Ik werd woensdagavond getipt over de perikelen bij Pelikaan S. Heb toen contact gehad met Wessel, omdat ik daar niemand ken en geen tijd had om er verder in te duiken. Hij zou tijdens de bekerwedstrijd zijn licht opsteken over de kwestie. Maar de spelers brachten het een dag voor de wedstrijd al naar buiten via Sikkom dat onder dezelfde vleugels valt als bijvoorbeeld het Dagblad van het Noorden en TweeNul.nl. Met alle gevolgen van dien dus.

In eerste instantie (woensdag) kreeg ik de indruk dat zowat iedereen zou opstappen, maar het is beperkt gebleven tot vijf spelers. Dat Bulten waarschijnlijk zou stoppen klopte wel.

De geruchtenstroom gaat verder en het zou goed kunnen dat Bulten straks weer aan het roer staat als de gemoederen wat bedaard zijn.

De opgestapte spelers zijn vrijwel allemaal ook actief bij het zaalvoetbalelftal van PKC'83. PKC 83 Team Carre. Dus een ruzie over al dan niet zaalvoetballen zou zomaar kunnen. Mogelijk is er dus wat gezegd dat niet door de beugel kan. Dat is nu dus een welles nietes spelletje.
    Laatst gewijzigd door bqandy; 17-11-19 om 22:15.

Dank je voor de verduidelijking, bqandy.
    Als ik de berichten die naar buiten zijn gekomen een beetje inschat, lijkt mij het zaalvoetballen van een aantal jongens de aanleiding van de ruzie en wat Bulten daarbij gezegd heeft de oorzaak van de breuk.
    De mogelijke racistische uitlatingen van Bulten hebben er in ieder geval niet toe geleid, dat alle donkere jongens zijn opgestapt. Een aantal deed mee tegen Hoogezand.
    Ik denk niet, dat Bulten zich direct helemaal financieel gaat terug trekken.
    De selectie waarmee Pelikaan S uitkwam tegen Hoogezand, is nu natuurlijk wel erg smal en volgens mij kwalitatief niet sterk genoeg om mee te doen voor de bovenste plaatsen. ( ervan uitgaand, dat de 5 opgestapte spelers niet terug komen )
    Maar ik denk ook niet, dat ze direct bang moeten zijn voor degradatie.

Bulten zal de betalingen aan de opgestapte spelers wel stop zetten.
    Ik zie het gebeuren, dat hij in de winterstop op zoek gaat naar versterkingen.

Freddy heeft zijn eigen plein en heeft zich een nieuw doel gesteld, het record van Velocitas spits Quinn Mekel, 77 goals in 1 seizoen, verbreken. Freddy staat na 8 wedstrijden op 29 goals.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/21575...r-Boys-geopend

Forum Rechten