Pagina 135 van de 161 EersteEerste ... 3585125133134135136137145 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.341 tot 1.350 van de 1604

Onderwerp: District Noord

Ik zag dat onlangs het faillissement van vv Kiel-Windeweer in hoger beroep is teruggedraaid. Dat lukt volgens mij niet zo vaak.

VV Groningen-buh kwiek 3-0!
    Ga je er het hele seizoen elke thuiswedstrijd heen, winnen ze prompt als je niet gaat... Ik was naar PKC'83-Oranje Nassau, stond wat meer op het spel, stadsderby bovendien, 4-2 bij rust en dat was ook de eindstand.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Ik zag dat onlangs het faillissement van vv Kiel-Windeweer in hoger beroep is teruggedraaid. Dat lukt volgens mij niet zo vaak.
    Dat was ook een vieze truc van de gemeente om Kiel Windeweer uit het onderkomen te krijgen dat door meerderen gebruikt wordt. De club kreeg onduidelijke schulden aangenaaid, omdat de gemeente wilde dat het onderkomen weer alleen een dorpshuis werd. Kort door de bocht gezegd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    VV Groningen-buh kwiek 3-0!
    Ga je er het hele seizoen elke thuiswedstrijd heen, winnen ze prompt als je niet gaat... Ik was naar PKC'83-Oranje Nassau, stond wat meer op het spel, stadsderby bovendien, 4-2 bij rust en dat was ook de eindstand.
    En het bericht over PKC'83 - Oranje Nassau. Ik had er zin in 60 procent interview, 40 procent verslag

https://www.tweenul.nl/nieuws/pkc83-...-oranje-nassau

Pim ter Voorde gaat terug naar FC Meppel.

Hij heeft 1 jaar bij Olde Veste gespeeld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Pim ter Voorde gaat terug naar FC Meppel.

Hij heeft 1 jaar bij Olde Veste gespeeld.
    Fc Meppel heeft dit seizoen moeite met doelpunten maken.
    Dat ging vorig seizoen met ter Voorde stukken makkelijker.
    Voor hem en Fc Meppel is het te hopen dat ze dit seizoen niet degraderen naar de derde klasse.

Ik weet niet hoeveel er rechtstreeks degraderen maar het lijkt mij dat Meppel zich wel veilig moet kunnen spelen. Andere coach voor het team lijkt ook een verbetering.

De club die laatste eindigt degradeert rechtstreeks.
    Nummers 12 en 13 spelen nacompetitie, daarvan degradeert er ook 1.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Overigens valt d' Olde Veste '54 in 1E ( met Pim ter Voorde ) me dit seizoen wat tegen.
    Vorig seizoen eindigden ze nog als 2 en ook in de seizoenen daarvoor pakten ze regelmatig een hoge klassering en een periode, maar promotie naar de Hoofdklasse lukte nooit.
    Het kampioenschap gaat nu tussen Buitenpost en Drachtster Boys.

Alcides aanvoerder Eric Jan Lijzen (37) stopt na dit seizoen.

Forum Rechten