Pagina 160 van de 161 EersteEerste ... 60110150158159160161 LaatsteLaatste
Resultaten 1.591 tot 1.600 van de 1603

Onderwerp: District Noord

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    De dader is in overleg weg bij zijn club...
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    De dader is in overleg weg bij zijn club...
    Ik vind dat toch raar hoor. De dader heeft zijn straf uitgezeten. Waarom zou hij niet kunnen voetballen in een team?

De club had gewoon in overleg met deze tegenstander kunnen gaan en hem tegen Stanfries niet opstellen. Veel andere tegenstanders zouden er geen problemen mee hebben.
    Conclusie: Aengwirden pakt dit echt heel slecht aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Ik vind dat toch raar hoor. De dader heeft zijn straf uitgezeten. Waarom zou hij niet kunnen voetballen in een team?

De club had gewoon in overleg met deze tegenstander kunnen gaan en hem tegen Stanfries niet opstellen. Veel andere tegenstanders zouden er geen problemen mee hebben.

Mee eens.

Gewoon deze twee wedstrijden niet opstellen en er was dan totaal geen aandacht voor geweest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten

Ik denk dat zowel club als speler liever niet hebben dat daar de focus op komt te liggen. Prima dat Aengwirden hem gewoon heeft laten spelen maar komend seizoen zal elke tegenstander toch even herinnert worden aan deze nieuwsberichten.

Gister naar Groen Geel-LTC geweest. Bij Groen Geel zijn ze getuige hun stukjes vol bravoure op tweenul al volop bezig met komend seizoen. Nieuwe (ouwe) trainer, nieuwe spelers. Daarmee moest na een paar jaar degradatievoetbal in 2J de top van de tweede klasse bestormt worden. Groen Geel ging vol voor de titel in 2J in 2019.

Maar ja, ze speelden eerst nog wel nacompetitie tegen degradatie naar 3C. Na zeven opeenvolgende zeges in het laatste deel van de competitie (waaronder zeges op kampioen Bedum en gedoodverfde kampioen Pelikaan S) kwamen ze een punt te kort voor rechtstreekse handhaving. Maar de nacompetitie begon goed, een 6-0 zege op Noordwolde. Ze mochten bovendien 3x thuis en ze keken al uit naar de droomfinale Groen Geel-The Knickerbockers. Twee clubs met heel veel vrienden en bekenden over en weer.

Gister kwam LTC dus langs. Voor rust een licht veldoverwicht voor GG en nauwelijks kansen, na rust hetzelfde beeld. En LTC wat in de 65' minuut op 0-1 kwam.
    Kort voor tijd kreeg Groen Geel en wat makkelijk gegeven penalty. "De zoon van" Koen Jans schoot hard maar niet zuiver, gestopt. De rebound ging er met meer geluk dan wijsheid in, 1-1 en ontsnapt. Dus niet, 95' minuut, counter LTC, 1-2. Minuut later weer een counter, 1-3.

Om het positief te houden, de kampioenskansen zijn wel weer wat groter geworden.

Oh ja, volgens mij stond SC Heerenveen te vlaggen. Ik wilde hem tijdens de wedstrijd niet lastig vallen en na afloop spurtte hij gelijk naar zijn arbitrale collega's.
    Maar klopt dat Read Swarte? Wiist do dat?
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 10-06-18 om 11:46.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6248938
    Oogt best wel druk. Of ligt dat aan de foto en stond er aan de andere kant niet veel publiek?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Oogt best wel druk. Of ligt dat aan de foto en stond er aan de andere kant niet veel publiek?
    Voor de kantine (achter de goal dus) staan bij Groen Geel altijd veel mensen. Ik denk dat er gister rond de 200/250 mensen waren.

SC Stadspark blijft in de race voor een plek in de eerste klasse. Uit bij Eerste Klasser LAC Frisia stond het na 90 minuten 1-1, in de verlenging sloeg Stadspark toe, 1-4. LAC Frisia degradeert dus naar de tweede klasse.
    Volgende week thuis tegen Beilen die uit bij Valthermond met 5-4 wonnen. Frisia speelde vorige week 5-5, dus de spektakelpotten lijken net een week voor de ontmoeting met Stadspark te zijn. Al was Stadspark-Dedemsvaart vorige ook leuk.

De stadsderby Amicitia VMC-Lewenborg eindigde in 0-2. Amicitia degradeert naar de derde klasse, Lewenborg speelt volgende week thuis tegen Oldemarkt om promotie naar de tweede klasse.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Dat was ik inderdaad, Abubakari. Je had mij best lastig mogen vallen hoor, niveau was toch dramatisch. Strafschop was in mijn ogen wel terecht, was gewoon heel domme actie. LTC heeft het vooral dankzij hun sterke verdediging gehaald denk ik. Hadden bijna 2x15 minuten door gemoeten, maar dat bleef ons bespaard. Publieke belangstelling viel uiteindelijk nog mee, maar ik denk dat je bij een gemiddelde dorpsclub met dezelfde belangen veel meer toeschouwers had gehad.

Bij Groen Geel noemen ze the Knickerbockers graag hun jeugdopleiding. Extra zuur voor Groen Geel dat TKB doet wat GG niet lukte, van LTC winnen en in het volgend seizoen tweede klasse spelen. Het werd in Assen 0-2 voor TKB.
    Fred Cole

FC Wim Bulten heeft het opnieuw niet gered, Pelikaan S verloor in de blessuretijd met 1-0 van d'Olde Veste

Forum Rechten