Pagina 145 van de 161 EersteEerste ... 4595135143144145146147155 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.441 tot 1.450 van de 1604

Onderwerp: District Noord

Mwoah, (grote) kansenverhouding 8-3, dan noem ik het gewoon onverdiend hoor. Ik weet niet meer precies of jij voor Alcides bent of niet, zo wel dan ben je in elk geval een goed verliezer.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Mwoah, (grote) kansenverhouding 8-3, dan noem ik het gewoon onverdiend hoor. Ik weet niet meer precies of jij voor Alcides bent of niet, zo wel dan ben je in elk geval een goed verliezer.
    Ik ben een echte Alcideaan , maar wel een realist. Blinde supporters zijn er al genoeg.

Dan ben je een goede verliezer.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

In 1E zaterdag kan Buitenpost zaterdag a.s. ,3 wedstrijden voor het einde van de competitie, al het kampioenschap binnen halen als het wint van Zeerobben in Harlingen.
    En als Drachtster Boys punten verspeelt tegen Blauw Wit '34 kan Buitenpost ook zonder te winnen kampioen worden.
    Buitenpost speelde nog niet eerder in de hoofdklasse.

In 2J is er geen team dat er echt bovenuit steekt. Bedum, Pelikaan S. en fusieclub fc Klazienaveen zijn de belangrijkste titelkandidaten.
    In 2I maken Leeuwarder Zwaluwen en Broekster Boys samen uit wie er kampioen wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gendtse liefhebber Bekijk Berichten
    Zo'n belangrijk duel moet je toch gewoon op zaterdagavond spelen. Hoeft geen supporter zijn eigen club in de steek te laten.
    De stadsderby Alcides-MSC of MSC-Alcides werd in het verleden regelmatig op zaterdagavond gespeeld.

VVG wint en VEV'67 verliest (alweer dik, 7-0, 6-1 en nu 5-0 zijn de laatste 3 nederlagen).
    Vanavond moest VEV'67 inhalen tegen nummer 3 Gorecht en nu winnen ze opeens met 5-1. Staan nog steeds laatste maar in punten gelijk met VVG. Buh Kwiek is nu de club met de meeste verliespunten. Hebben 1 wedstrijden en 2 punten meer dan VVG en VEV'67.
    Nou ja, dan zaterdag maar weer winnen en hopen dat Gorecht er later dit seizoen tegen VVG net zo weinig aan doet als tegen VEV'67.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 17-04-18 om 22:18.
    Fred Cole

PKC'83 verloor thuis met 4-2 van Winsum. PKC in de zorgen en een schandalige actie van Van Rijszen die tegenstander Schaaphok van Winsum zowat KO sloeg.
    https://www.tweenul.nl/nieuws/winsum...r-de-problemen

Het is straks VVG wat PKC'83 een vriendendienst moet doen om degradatie te ontlopen ipv andersom...
    Fred Cole

Het is straks VVG wat PKC'83 een vriendendienst moet doen om degradatie te ontlopen ipv andersom...
    VVG trainer Gert Haak was er ook. Die was "not amused" met beide uitslagen.

Met name Gorecht mag zich wel schamen. Winsum is gewoon bezig aan een prima serie, ik denk dat het voor VVG eerder een voordeel is dat Winsum wint, die gaan hoger eindigen dan PKC'83 en komen zaterdag op bezoek met minder absolute noodzaak om punten te pakken tegen degradatie.
    Fred Cole

Forum Rechten