Pagina 159 van de 161 EersteEerste ... 59109149157158159160161 LaatsteLaatste
Resultaten 1.581 tot 1.590 van de 1604

Onderwerp: District Noord

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Gemaakt met mijn uit de prehistorie stammende mobieltje.

Overigens draagt de speler die daar op de grond ligt een bril (tijdens de wedstrijd dus). Ook wel opmerkelijk.
    Mag dat eigenlijk officieel wel, voetballen met een bril op? Waarschijnlijk wel en Joop van Daele deed het ook, maar je ziet het toch echt vrijwel nooit meer in standaardteams. Vraag me af of hierover iets in de regels staat.

Wel jammer dat Tweenul je naam niet noemt als auteur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten

Mij best hoor, als je op mijn echte naam googlet krijg je 0,0 hits. Houden zo.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Mag dat eigenlijk officieel wel, voetballen met een bril op? Waarschijnlijk wel en Joop van Daele deed het ook, maar je ziet het toch echt vrijwel nooit meer in standaardteams. Vraag me af of hierover iets in de regels staat.

Ik zag het laatst ook in de 3e klasse en heb het een keer in de, toen nog, 6e klasse gezien. Heb het toen aan een scheidsrechter gevraagd en die antwoordde dat het mag.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik zag het laatst ook in de 3e klasse en heb het een keer in de, toen nog, 6e klasse gezien. Heb het toen aan een scheidsrechter gevraagd en die antwoordde dat het mag.
    Thanks, weer wat geleerd dus!

Voetbalclub Stânfries degradeert op eigen verzoek naar de vijfde klasse van het zondagvoetbal. Het trok zich vorige week terug uit de nacompetitie. De reden: bij tegenstander Aengwirden loopt een eerder voor moord veroordeelde speler rond.

En dus houdt de ploeg uit Appelscha het dit seizoen voor gezien. De KNVB heeft het verzoek geaccepteerd en daardoor is Stânfries zonder te spelen gedegradeerd. Aengwirden promoveert door het besluit naar de vierde klasse.

In een persbericht op de website van de club stelt Stânfries het volgende: ‘Omdat een vroegere veroordeling van een speler van de tegenstander bij veel spelers van het eerste elftal nog te gevoelig ligt, heeft het bestuur in overleg met de spelers daarom besloten deze wedstrijd niet te voetballen’.

Thanks, weer wat geleerd dus!
    In Duitsland mag het ook zag ik vandaag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Voetbalclub Stânfries degradeert op eigen verzoek naar de vijfde klasse van het zondagvoetbal. Het trok zich vorige week terug uit de nacompetitie. De reden: bij tegenstander Aengwirden loopt een eerder voor moord veroordeelde speler rond.

En dus houdt de ploeg uit Appelscha het dit seizoen voor gezien. De KNVB heeft het verzoek geaccepteerd en daardoor is Stânfries zonder te spelen gedegradeerd. Aengwirden promoveert door het besluit naar de vierde klasse.

In een persbericht op de website van de club stelt Stânfries het volgende: ‘Omdat een vroegere veroordeling van een speler van de tegenstander bij veel spelers van het eerste elftal nog te gevoelig ligt, heeft het bestuur in overleg met de spelers daarom besloten deze wedstrijd niet te voetballen’.
    De speler heeft zijn straf natuurlijk uitgezeten, maar deze zaak liet de emoties in Appelscha en omgeving indertijd hoog oplopen. Iedereen kende de dader en het slachtoffer goed. Aengwirden had er beter aan gedaan om de betreffende speler thuis te laten. De club was op de hoogte en nu wordt de hele moordzaak weer opgerakeld.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Ze kenden de dader niet. Alleen het slachtoffer.

Aengwirden had dat inderdaad kunnen doen, maar zo zit die vereniging niet in elkaar. Nare club vind ik het.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Ze kenden de dader niet. Alleen het slachtoffer.
    Ik doelde op 2007 toen de moord plaats vond.

Forum Rechten