Pagina 155 van de 155 EersteEerste ... 55105145153154155
Resultaten 1.541 tot 1.550 van de 1550

Onderwerp: District Noord

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    In 3A ook een korfbal uitslag, Groninger Boys-Geel Wit 7-4. Freddy de Grooth scoorde vijf keer, waaronder zijn 450ste doelpunt in totaal.
    Is ie Helpman spits Danny Dijkstra (41 goals) ook weer voorbij als topscorer in 3A, Freddy staat op 42.
    https://www.oogtv.nl/2018/05/freddy-...etbalhistorie/
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Een fenomeen en in zijn topjaren de beste spits die op de noordelijke amateurvelden rondliep.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Een fenomeen en in zijn topjaren de beste spits die op de noordelijke amateurvelden rondliep.
    Waar is dat op gebaseerd?
    Veel doelpunten gemaakt dat wel ,maar toch altijd op een niveau onder zijn mogelijkheden?
    Heb je er dan alles uitgehaald?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Waar is dat op gebaseerd?
    Gebaseerd op eigen waarneming.
    Ik heb hem meermalen zien spelen in zijn goede jaren bij PKC '83, in de eerste klasse.
    En ik vond het echt een fenomeen, zijn schot, zijn productie, het koppen, alles.
    In zijn laatste jaar bij PKC '83, in de hoofdklasse, liet hij het met zijn gewicht helemaal uit de klauwen lopen, helaas.
    Maar ook het aantal doelpunten wat hij op zijn naam heeft is uniek, ook nu nog bij Groninger Boys scoort hij aan de lopende band.
    Overigens lees ik nogal eens stukjes van anderen over hem en dan lees ik ook volop waardering over zijn kwaliteiten als spits.

Ik zou dan verwachten dat je eerder voor Willem Lanjouw zou gaan.

Zonder meer ook een prima spits bij Be Quick 1887 en tot zijn lullige blessure ook bij Genemuiden.
    Daarna werd het wat minder.
    Bij Genemuiden werd Lanjouw ook erg geliefd. Vooral ook omdat hij Genemuiden trouw bleef na de degradatie en omdat hij er na de blessure alles aan deed om op niveau terug te komen.
    Marcel Groninger, die hem goed kende van zijn Be Quick-tijd haalde hem nog naar HHC, waar hij 1 jaar speelde.

En hij heeft het altijd op een hoger niveau laten zien dan Frikadellen Freddy.

Klopt, zijn beste jaren had de Grooth bij PKC '83 waar hij vooral op (top) eerste klasse niveau speelde.
    Willem Lanjouw speelde jarenlang in de hoofdklasse bij Be Quick 1887.

Maar nogmaals, als ik 1 speler een bijzonder fenomeen vind, betekent dat niet, dat ik een andere speler, die op een hoger niveau acteerde niet erg goed zou vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Klopt, zijn beste jaren had de Grooth bij PKC '83 waar hij vooral op (top) eerste klasse niveau speelde.
    Willem Lanjouw speelde jarenlang in de hoofdklasse bij Be Quick 1887.

Maar nogmaals, als ik 1 speler een bijzonder fenomeen vind, betekent dat niet, dat ik een andere speler, die op een hoger niveau acteerde niet erg goed zou vinden.
    Een fenomeen is het , zeker met deze doelpunt aantallen , en eigenlijk ook met zijn postuur. Alleen noem jij hem de beste spits van het Noorden. Daar worden dus wat vraagtekens bij gezet omdat hij denk 70% van zijn doelpunten heeft gemaakt op 2,3 en 4de klasse niveau en dan ook nog in teams die met een straatlengte voorsprong kampioen werden.

Ik noemde hem :

Forum Rechten