Pagina 115 van de 117 EersteEerste ... 1565105113114115116117 LaatsteLaatste
Resultaten 1.141 tot 1.150 van de 1164

Onderwerp: Serie A

Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent Ünder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.
    Je hoeft hier niet te komen.

Palermo verloor de eerste keer dit seizoen afgelopen dinsdag, die hebben dus maar de trainer eruitgegooid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent Ünder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.
    Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.

Zonde. Het was zo’n veelbelovende stap.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Benieuwd per wanneer ze hem verhuren aan Frosinone ofzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.
    Krishna, Bakkali, Aisatti, Afellai.

Serie A

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Krishna, Bakkali, Aisatti, Afellai.
    Krishna

Afellay vind ik wel een iets ander verhaal trouwens. Die heeft het voornamelijk vanwege blessures niet gered denk ik, niet zoals de rest van deze namen door een gebrek aan talent.

Krishna
    Altijd in nét wat te wijde en lange shirts spelend.

Die Cengiz schijnt een uitzonderlijk supertalent te zijn.
    Laatst gewijzigd door Makanaky; 27-09-18 om 09:51.

Genoa en Chievo hebben hun trainer ontslagen. Genoa heeft uiteraard weer een oude bekende aangetrokken. Net als de net ontslagen Ballardini gaat Ivan Juric de club voor de 3e keer trainen.

Bij Chievo wordt oud-bondscoach Ventura trainer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Verschil is dat Kluivertje wél basisspeler was bij vertrek.

Verder natuurlijk een hele domme keus. Het blijft sportief gezien pijnlijk dat zo'n groot talent vertrekt bij Ajax, maar anders had Ajax nu waarschijnlijk Tadic niet gehad dus in die zin mogen we Justin nog dankbaar zijn ook.
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten