Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 151

Onderwerp: Schaken

12 remises tijdens de reguliere partijen, 3 winstpartijen voor Carlsen in de rapidpartijen. Carlsen blijft voorlopig de maatstaf in het schaken.
    Eredivisiekenner: .
    Schaatskenner: vergeet geen voorspellingen te plaatsen voor de WK Allround (start: zaterdag 20:00)
    Wielerkenner: Vergeet niet je team te plaatsen voor Omloop Het Nieuwsblad (start: zaterdag 11:45)
    TETO: Roland Garros is het volgende toernooi, maar die begint pas eind mei.
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Zoals verwacht is de barrage appeltje eitje voor Carlsen.

Carlsen is vooral in het rapid en blitz uitzonderlijk goed, vergeleken met de andere wereldtoppers. Ongelofelijk hoe hij gewoon even met 3-0 in de rapidpartijen toeslaat.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Morgen begint Tata Steel Chess weer, ik zal het zeker volgen.

Gisteren zelf een mooie overwinning behaald. Ik ben verre van een topper, maar wel even gewonnen van een speler met een rating van 400 punten meer in ons clubkampioenschap. Daarmee doe ik alvast goede zaken voor mijn eigen rating.

Giri verliest met wit in 26 zetten...zeldzaam.

Goed herstel van Giri, 2 zeges en een remise brengen hem naar de gedeelde 2e plaats.

@erka: je zal het vast al gezien hebben. Maar bij chess24 hebben ze een 72-uur Bantherton gedaan met Jan Gustafsson, Jorden van Foreest, KingLoek van Wely en Laurent Fressinet.

Jazeker, af en toe stukje gekeken.

Jorden moet wat minder Red Bull zuipen

KingLoek is en blijft mijn favoriete banter blitz speler.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Jazeker, af en toe stukje gekeken.

Jorden moet wat minder Red Bull zuipen

KingLoek is en blijft mijn favoriete banter blitz speler.
    KingLoek is zo'n ontzettende droogkloot. Jammer dat het tegenwoordig nogal slecht gaat met mijn schaakcarrière. Maar toen Jorden hem daar op wees had hij zelf wel een verklaring: "Yeah, but I have a wife and kids. You have nothing".

KingLoek wil de politiek in. Hij staat voor FVD op de lijst in Noord-Brabant en voor de Eerste Kamer.

@Jamel: Carlsen gisteren op Banterblitz. Een van zijn tegenstanders was een cheater. Hij won van hem op tijd maar maakte wel ff fijntjes de opmerking dat die gozer wel erg goed speelde voor zijn rating

Forum Rechten