Pagina 55 van de 60 EersteEerste ... 5455354555657 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 596

Onderwerp: Groundhopping; Tips en adviezen

Net als 2 seizoenen geleden toen ik er was, is de harde kern van Dortmund nog altijd niet welkom. Ik vond het toen toch ietwat tammetjes.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8905340
    Op de zwarte markt werden ze 3 jaar terug, toen ik in Bochum was, aangeboden voor 200 euro, maar dat heb ik er niet voor over.

Leuk artikel in de VI over twee groundhoppers uit Friesland die in 1966 naar het WK in Engeland gingen.

Afgelopen zondag was die man die alle amateurverenigingen in Nederland wil bezoeken bij ons op de club. Zijn statusupdate was: 1535 van de huidige 2313 amateurclubs met een standaardteam.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5500000
    Zaterdag ga ik naar Queen of the South v Ross County, veel over dat stadion gehoord, schijnt een heerlijke ground te zijn. Daarmee kom ik op 38 van "the 42" in Schotland. De week erna ga ik naar Partick Thistle en ik sluit de 42 af met 3 grounds in 4 dagen: Hamilton Academicals op woensdag 23/1, Ayr United op vrijdag 25/1 en Greenock Morton op zaterdag 26/1. Dan heb ik in minder dan anderhalf jaar alle 42 in Schotland bezocht.

Je hebt wel 3 pareltjes voor bij de laatste 4 bewaard.

Wat daarna? De juniors?

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5500000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Je hebt wel 3 pareltjes voor bij de laatste 4 bewaard.

Wat daarna? De juniors?
    Yep, ik heb bewust wat mooie grounds voor het einde bewaard.

Daarna ga ik verder in non-league, juniors maar ook seniors (Highland League, Lowland League, East of Scotland etc). Ik zal dit seizoen nog wel de East Juniors Superleague volmaken, daar heb ik er nog slechts 4 voor nodig. Lowland League ben ik ook al een eind mee (7 van de 15) maar een paar mooie in de Highland League en West Juniors staan ook hoog op mijn lijstje.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8905340
    Hoe ver ben jij in Engeland dan? Of is dat nog niet zo simpel vanuit Schotland?

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5500000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Hoe ver ben jij in Engeland dan? Of is dat nog niet zo simpel vanuit Schotland?
    In Engeland sta ik slechts op 31, ik heb hoger gestaan maar ik ben ook in een aantal grounds geweest waar nu geen Football League meer gespeeld wordt (club gedegradeerd of naar een nieuw stadion verhuisd). Noord-Engeland is uiteraard het makkelijkst vanuit Schotland, maar de afstanden zijn groot. Zelfs Newcastle is al zo'n 300 km, London zo'n 750 km en Plymouth (de club die het verst voor mij is) 900 km. Laatstgenoemde is dan wel de enige ground in de Engelse Football League die ik dit seizoen tot nu toe bezocht heb. Een thuiswedstrijd van AFC Wimbledon is vaak een kortere én goedkopere reis vanuit Nederland dan hier vandaan.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    QotS ben ik ook geweest, toen waaide er nog een reclamebord van de muur tijdens de rondleiding

Volgens mij hebben we geen wedstrijd gezien, maar zijn we naar Livingston geweest voor één of andere finale
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten