Pagina 56 van de 56 EersteEerste ... 646545556
Resultaten 551 tot 557 van de 557

Onderwerp: Groundhopping; Tips en adviezen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Hoe ver ben jij in Engeland dan? Of is dat nog niet zo simpel vanuit Schotland?
    De afstand tussen de standenband van Liverpool, Manchester, Bradford, Leeds, Hull wordt vanuit Londen altijd Noord Engeland genoemd maar is feitelijk maar iets boven het midden.

De afstand met de trein van Manchester naar Edinburgh is ruim 3u30. Met de auto is vanuit Manchester Londen en Edinburgh ongeveer evenveel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    QotS ben ik ook geweest, toen waaide er nog een reclamebord van de muur tijdens de rondleiding

Volgens mij hebben we geen wedstrijd gezien, maar zijn we naar Livingston geweest voor één of andere finale

Was dat die trip toen jij met de supportersbussen van East Stirlingshire bent meegegaan.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Was dat die trip toen jij met de supportersbussen van East Stirlingshire bent meegegaan.
    Geen idee. Dat was wel gaaf, 's ochtends om 9 uur vertrekken uit Falkirk naar Forfar, de pullen bier gingen al als zoete broodjes naar binnen en uiteindelijk werd er met 1-0 verloren in de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien. De moeder van Derek Ure had me nog een shirt beloofd, maar dat is er nooit van gekomen. Het was trouwens één bus, die niet vol zat.

Ik heb nog steeds een Forfar Athletic koelkastmagneet in gebruik
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Derek Ure, die is nu trainer bij East Stirlingshire!

Echt een leuk stadion daar in Forfar. Station Park terwijl er het station al decennia gesloten is.

Vergeet ook niet dat Schotland op dezelfde breedtegraad ligt als het noorden van Denemarken en het zuiden van Noorwegen....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    In Engeland sta ik slechts op 31, ik heb hoger gestaan maar ik ben ook in een aantal grounds geweest waar nu geen Football League meer gespeeld wordt (club gedegradeerd of naar een nieuw stadion verhuisd). Noord-Engeland is uiteraard het makkelijkst vanuit Schotland, maar de afstanden zijn groot. Zelfs Newcastle is al zo'n 300 km, London zo'n 750 km en Plymouth (de club die het verst voor mij is) 900 km. Laatstgenoemde is dan wel de enige ground in de Engelse Football League die ik dit seizoen tot nu toe bezocht heb. Een thuiswedstrijd van AFC Wimbledon is vaak een kortere én goedkopere reis vanuit Nederland dan hier vandaan.
    Tof Kralinger! Dat heb je rap gedaan. Behoudens de kennelijk mooie locaties die je nog gaat bezoeken; welke grounds zijn je het meest bijgebleven?

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Tof Kralinger! Dat heb je rap gedaan. Behoudens de kennelijk mooie locaties die je nog gaat bezoeken; welke grounds zijn je het meest bijgebleven?
    Albion Rovers (Cliftonhill) heb ik een leuke tijd gehad. De plaats zelf (Coatbridge) staat een beetje bekend als een van de grootste achtstandsbuurten van Schotland, maar de mensen die ik daar tegen kwam, zowel in de pub voor de wedstrijd als bij de ground zelf, waren enorm vriendelijk en gastvrij. Het stadion is een oude vervallen meuk die zelfs in België al gesloten zou worden omdat het te gevaarlijk is om daar nog te voetballen, maar zoiets vind ik juist leuk.

Anderen die mij bijgebleven zijn, zijn Brechin City (leuk stadion & stadje en weer erg vriendelijke mensen), Berwick Rangers (leuk stadje & vriendelijke mensen, overigens ligt Berwick net in Engeland) en Elgin City.

Forum Rechten