Pagina 60 van de 62 EersteEerste ... 10505859606162 LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 611

Onderwerp: Groundhopping; Tips en adviezen

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    31500
    Linkje naar de competitie?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Mensen met ervaring in Italië en in het bijzonder Atalanta?

Ik heb de volgende trip in mijn hoofd:

25-5 richting Bergamo.
    26-5 naar Atalanta-Sassuolo.
    27-5 Bergamo verkennen.
    28-5 op de Mortirolo de Giro kijken.
    29-5 weer terug.
    Vliegticket is geboekt, van het weekend eens de accommodatie boeken. 1 grote tegenvaller: Atalanta speelt de laatste twee thuiswedstrijden vanwege de verbouwing van hun stadion in Reggio Emilia, uitgerekend in het stadion van Sassuolo. Dat is zo'n 200 kilometer verderop. Ik ga nu de zondag dan een dagje naar Milaan met Inter-Empoli denk ik.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    14000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Linkje naar de competitie?
    De bovenste (overigens zie ik dat Luncarty 2e staat nu, niet lang geleden stonden ze nog bovenaan dus ik dacht even dat dat nog steeds zo was): http://www.scottishjuniorfa.com/sjfa....cfm?page=4129

Uitslagen van Coupar Angus dit seizoen: http://www.scottishjuniorfa.com/sjfa....cfm?page=4124

Het is de enige club in het Schotse voetbal (SPFL, senior non-league & juniors) die dit seizoen iedere officiële wedstrijd, inclusief bekerwedstrijden, heeft verloren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Vliegticket is geboekt, van het weekend eens de accommodatie boeken. 1 grote tegenvaller: Atalanta speelt de laatste twee thuiswedstrijden vanwege de verbouwing van hun stadion in Reggio Emilia, uitgerekend in het stadion van Sassuolo. Dat is zo'n 200 kilometer verderop. Ik ga nu de zondag dan een dagje naar Milaan met Inter-Empoli denk ik.
    Wellicht speelt die dag ook Hellas Verona een play-off voor promotie. Dat kan leuker zijn dan Inter v Empoli dat waarschijnlijk geen sportieve waarde meer heeft. Verona is ook een leukere stad dan Milaan vond ik.

Eens, paar jaar geleden in zowel Milaan als Verona (en Padua) geweest. Verona is inderdaad mooier en leuker dan Milaan. Milaan heeft de dom en een groot stadion en voor de rest alleen maar smerige lucht.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    De stad Bergamo alleen al is de moeite waard.

Overigens zijn de treinverbindingen in Noord-Italië prima. Je kunt dus inderdaad best Verona meepakken of Brescia. Ook een leuke stad.

Turijn behoort ook tot de mogelijkheden vanaf Bergamo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Wellicht speelt die dag ook Hellas Verona een play-off voor promotie. Dat kan leuker zijn dan Inter v Empoli dat waarschijnlijk geen sportieve waarde meer heeft. Verona is ook een leukere stad dan Milaan vond ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Eens, paar jaar geleden in zowel Milaan als Verona (en Padua) geweest. Verona is inderdaad mooier en leuker dan Milaan. Milaan heeft de dom en een groot stadion en voor de rest alleen maar smerige lucht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    De stad Bergamo alleen al is de moeite waard.

Overigens zijn de treinverbindingen in Noord-Italië prima. Je kunt dus inderdaad best Verona meepakken of Brescia. Ook een leuke stad.

Turijn behoort ook tot de mogelijkheden vanaf Bergamo.
    Bedankt voor de tips. Verona gaat 'm helaas niet worden, die spelen uit in Pescara.

Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat het Inter-Empoli zou gaan worden, maar nu zie ik dat Torino-Lazio om 15.00 uur is (Inter-Empoli om 21.00 uur). Nu twijfel ik tussen:

1. Inter-Empoli + sightseeing
    2. Torino-Lazio + sightseeing
    3. Beide alleen de wedstrijd

Milaan ben ik al eens geweest toen ik een jaar of 14 was, vond het inderdaad niet zo heel fantastisch. Er staat bij Inter-Empoli echter wel nog iets op het spel, in tegenstelling tot Torino-Lazio.

Tja...lastig. Voetbal laat ik aan jou over maar in beide steden geweest dus. Ze behoren allebei niet tot de mooiste steden van Italië. Hangt er ook vanaf wat je wil doen. Milaan is groter, heeft de dom, de galeria, mode, Alfa Romeo en een hoop drukte. Turijn is iets kleiner, heeft ook een dom (met de beroemde lijkwade van JC), grote musea (oa heel beroemd Egyptisch museum), FIAT en ook een hoop drukte. Dus net even anders. Het is maar net waar je van houdt. Milaan iets meer cosmopolitisch en Turijn iets meer cultuur.

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar de afstanden zijn klein en verbindingen goed, zoals PES5 ook al zei. Je kunt bv. overdag makkelijk een dagtrip naar Verona oid doen en dan 's avonds in Milaan de wedstrijd bekijken.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Ik vind Turijn absoluut mooier dan Milaan. Bergamo is sowieso een must see.

Ik zou lekker naar Grande Torino gaan voor het voetbal en Turijn gaan bekijken en Bergamo gaan bezichtigen. Vooral de oude stad is grandioos.

Ik heb ook besloten om er een dagje Turijn van te maken. Ik hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen, de voorspellingen zijn erbarmelijk.

Forum Rechten