Pagina 69 van de 69 EersteEerste ... 1959676869
Resultaten 681 tot 688 van de 688

Onderwerp: Marcel Keizer, Ajax trainer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    "Ik ben blij dat er in elk geval gezegd wordt dat ik een goede trainer ben".

Dit zegt alles. Keizer is een onzeker lichtgewicht. Het is hem ook niet makkelijk gemaakt met Nouri in de voorbereiding, een incomplete selectie aan de start van het seizoen en een lastige loting in de voorronde CL. Maar de conclusie is dat hij simpelweg te weinig ervaring heeft voor deze baan. En dat had iedereen van tevoren ook wel kunnen weten, met Cambuur, Emmen en Jong Ajax als CV.
    Eens. Het is gewoon jammer dat hij zo voor de leeuwen is gegooid en geen kans maakt, omdat je bij Ajax snel moet presteren.

Maar ik verwacht wel dat hij de kerst haalt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Eens. Het is gewoon jammer dat hij zo voor de leeuwen is gegooid en geen kans maakt, omdat je bij Ajax snel moet presteren.

Maar ik verwacht wel dat hij de kerst haalt.
    Het zijn (tenminste wat mij betreft) niet alleen de resultaten die ondermaats zijn. De taktische keuzes die hij maakt en zijn zeer slechte presentatie spelen daar ook in mee.

Maar ALenstra al zegt, dit is met name veelzeggend over de mensen die hem in deze positie gebracht hebben.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    Morgen helpen we hem een handje. Dan kan hij vanaf maandag weer lekker thuiszitten zonder druk.

Die Keizer valt niet te benijden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Het zijn (tenminste wat mij betreft) niet alleen de resultaten die ondermaats zijn. De taktische keuzes die hij maakt en zijn zeer slechte presentatie spelen daar ook in mee.

Maar ALenstra al zegt, dit is met name veelzeggend over de mensen die hem in deze positie gebracht hebben.
    Ja, dat zeg ik.

https://nos.nl/artikel/2197638-bosz-...-bij-ajax.html

Lekker tegenstrijdig verhaal van Bosz. Ik kan

"Ik zou sowieso gestopt zijn bij Ajax", zegt Bosz tegen de NOS. "Ik heb in januari bij Edwin van der Sar aangegeven dat ik op deze manier niet door wilde gaan. Daarna heb ik maandelijks aangegeven dat er iets moest veranderen en in de week voor Dortmund kwam nog eens. Ik heb Van der Sar heel duidelijk gezegd hoe ik erover dacht. Dan is het aan de club om daar iets mee te doen, maar dat gebeurde niet."
    niet rijmen met

"Ik had het hartstikke naar mijn zin bij Ajax en was graag gebleven. Mijn vertrek heeft niks met geld of de belangstelling van Dortmund te maken",
    Je kunt het niet hartstikke naar je zin hebben, terwijl je in januari al hebt aangegeven op deze manier niet door te willen gaan en je schijnbaar van plan was sowieso te stoppen. Dan had je het dus niet hartstikke naar je zin.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    https://nos.nl/artikel/2197638-bosz-...-bij-ajax.html

Lekker tegenstrijdig verhaal van Bosz. Ik kan

niet rijmen met

Je kunt het niet hartstikke naar je zin hebben, terwijl je in januari al hebt aangegeven op deze manier niet door te willen gaan en je schijnbaar van plan was sowieso te stoppen. Dan had je het dus niet hartstikke naar je zin.
    Mijns inziens zijn die spelletjes van Bosz nergens voor nodig. Als je als trainer van Ajax naar een club als Dortmund kan (of als speler naar Tottenham) dan is het niet meer dan logisch dat je die kans aangrijpt en ik heb er geen moeite mee als iemand dat min of meer zo aangeeft, maar misschien is dat in de emotionele voetbalwereld niet zo'n goed idee.

Anyway, prima trainer en hoop dat hij nog eens terugkeert.

Forum Rechten