Pagina 95 van de 107 EersteEerste ... 45859394959697105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1065

Onderwerp: De trainer: Erik ten Hag

Dan kan je er beter een Tukker connectie van maken. Beide gespeeld, ook samengewerkt en elkaar opgevolgd als assistent trainer.

Wel 3 wedstrijden, moest 't echt opzoeken... Dan is RKC plausibeler.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Dan kan je er beter een Tukker connectie van maken. Beide gespeeld, ook samengewerkt en elkaar opgevolgd als assistent trainer.
    Waalwijk connection omdat ze daar bevriend zijn geraakt, las ik laatst.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Het lijkt wel alsof Ten Hag heel lang een nauw zittend keppeltje heeft op gehad.

Sta je virtueel 7 punten achter op PSV, ben je inmiddels in minuut 80 aanbeland in een wedstrijd waarin je, mede door het vreselijke veld, nauwelijks tot kansen komt en waarvan de kans groot is dat je er ook niet veel meer krijgt. Opeens komt er dan toch een mogelijkheid in de vorm van een vrije trap buiten de 16.

Er zijn twee kandidaten om die vrije trap te nemen. Lasse Schone, die ongeveer 1 op 7 loopt, en Hakim Ziyech, die 1 van de ca. 55 vrije trappen erin schoot.

Het is Hakim Ziyech die achter de bal plaats mag nemen...

Wegwezen ten Hag.

De trainer mag inderdaad wieberen omdat hij net als zijn 2 voorgangers Ziyech en Schone onderling laat bepalen wie de vrije trappen vanaf welke positie mag nemen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    De trainer mag inderdaad wieberen omdat hij net als zijn 2 voorgangers Ziyech en Schone onderling laat bepalen wie de vrije trappen vanaf welke positie mag nemen.
    Als dit zo is dan begin ik toch echt te geloven dat Ziyech een 'machtswoord' heeft gesproken in de kleedkamer. Zoiets van: als ik geen vrije trappen mag nemen dan ga ik weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Als dit zo is dan begin ik toch echt te geloven dat Ziyech een 'machtswoord' heeft gesproken in de kleedkamer. Zoiets van: als ik geen vrije trappen mag nemen dan ga ik weg.
    Onzin. Ze spreken per vrijetrap in alle rust af wie hem neemt. Dat was vandaag prima te zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Onzin. Ze spreken per vrijetrap in alle rust af wie hem neemt. Dat was vandaag prima te zien.
    Interesseert me geen reet. Weg met Ten Hag!!!
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

In de bundesliga vliegen ze er wel in.

Forum Rechten