Pagina 103 van de 103 EersteEerste ... 35393101102103
Resultaten 1.021 tot 1.029 van de 1029

Onderwerp: De trainer: Erik ten Hag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Als Keizer er geen kut van kan is zijn tongval of de indruk die hij maakt toch geen enkele rede om hem in Amsterdam te houden?
    Waar beweer ik iets anders?

Mwah, ik neem aan dat men volgend seizoen gewoon uitkomt bij de onvermijdelijke vd Brom.

Johnny van 't Schip natuurlijk.

Van ‘t Schip heeft zich goed herpakt. Zou op dit moment niet eens zo gek gedacht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Van ‘t Schip heeft zich goed herpakt. Zou op dit moment niet eens zo gek gedacht.
    Fantastisch dat opportunisme.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Noem jij dan eens een Nederlandse trainer op, die het komend jaar van EtH zou kunnen overnemen ? Dan zijn van de Brom en Schip niet zulke rare optie's , maar dat komt dan meer omdat er voor de rest niet zoveel voor handen is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Noem jij dan eens een Nederlandse trainer op, die het komend jaar van EtH zou kunnen overnemen ? Dan zijn van de Brom en Schip niet zulke rare optie's , maar dat komt dan meer omdat er voor de rest niet zoveel voor handen is.
    Het is wel logisch hoor dat deze namen dan op het lijstje zullen staan, maar kwalitatief denk ik niet dat je er t.o.v. Ten Hag op vooruit zou gaan. Als van het Schip en v/d Brom de alternatieven zijn dan zou ik lekker de huidige trainer laten zitten.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Sowieso vind ik het een speculatie van niets. Lekker EtH zijn gang laten gaan. Zien we volgend jaar wel verder. Alles meer dan de tweede plek is meegenomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Dat is de voetballerij. Oliseh is ook bijna beschikbaar.

Forum Rechten