Pagina 1 van de 64 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 631

Onderwerp: Overige sporten en evenementen

Overige sporten en evenementen

Dit topic is voor sporten en evenementen waarvoor geen topic is, en die eigenlijk niet een apart topic rechtvaardigen.

Slovenië verslaat ook Polen op het EK Volleybal, dat is wel een verrassing.

Ik zie dat de NFL wedstrijd tussen Jacksonville Jaguars en Buffalo Bills op Wembley live is op BBC2. Jaguars leiden met 27-16 en er zijn nog 11 minuten te gaan in de 4th quarter.

(Hadden we geen NFL topic hier, ik kan hem niet vinden in ieder geval)

London sportstad. Tegelijk NFL op Wembley en halve finale WK Rugby op Twickenham. Dat is 90.000 en 80.000 tegelijk....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    London sportstad. Tegelijk NFL op Wembley en halve finale WK Rugby op Twickenham. Dat is 90.000 en 80.000 tegelijk....
    Eens hoor, maar die stad is zo verschrikkelijk groot...

En je hebt ook zaterdagmiddagen dat er een voetbalploeg of 8 uit Londen thuisspeelt, kom je ook op 170.000 man.

Ik liep van de week in Parijs, op de dag dat PSG tegen Real moest. Heb maar weinig Realsupporters gezien. Heb in Eindhoven gelopen op de dag van PSV - Milan (de 1/2 finale uit 2005), toen zag je overal Milansupporters, terwijl het er ongeveer evenveel zouden zijn geweest als die Realsupporters. Maar die waren verspreid over een stad van 10.000.000 inwoners, de Rossoneri toen over een stad van 140.000 inwoners, dat scheelt nogal.

Die 170.000 man in de stadions merken ze in Londen niet eens, dat komt gewoon met alle toeristen mee.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Twickenham en Wembley liggen ook een behoorlijk eind van elkaar vandaan, Zuid-London v Noord-London.

Zilver voor Sanne Wevers op de balk.

Wow!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Twickenham en Wembley liggen ook een behoorlijk eind van elkaar vandaan, Zuid-London v Noord-London.
    Huh? Het is niet echt dicht bij elkaar (ca 10 km) maar ze liggen allebei aan de westkant van Londen.

10 kilometer vind ik wel aardig dichtbij elkaar zeker in een stad als Londen.

Als Amsterdam dichtbij Groningen ligt, dan liggen die stadions praktisch naast elkaar.

Forum Rechten