Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 74

Onderwerp: Economie

De gevestigde orde zit sowieso niet echt op dergelijk nieuws te wachten. Gezien de PVV en de SP niet echt zullen zijn vertegenwoordigd, zit niemand echt op het nieuws te wachten. Ik dacht overigens dat ik het gewoon vorige week voorbij heb zien komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik dacht overigens dat ik het gewoon vorige week voorbij heb zien komen.
    Ja, maar dan moet je toch wel behoorlijk intensief het nieuws volgen. Alleen het FD had er een behoorlijk bericht aan gewijd, andere media enkel in de kantlijn.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...an_2016__.html

Daar zitten toch wel een paar pareltjes tussen
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    'Zit je haircut'

Die is echt geweldig!

Zullen ze gaan doen wat goed is, of denkt iedereen weer aan zichzelf en de komende verkiezingen?

http://www.hpdetijd.nl/2016-12-08/wa...-dichtdraaien/

Ongelofelijk eigenlijk dat zo'n klein landje gewoon op twee in de wereld staat wat export in landbouw betreft. Goed gedaan mensen.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Mensen hier die ervaring hebben met rentemiddeling?

Vrij zinloos. Het lijkt wat leuker dan het contract afkopen, maar uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat je de boeterente over een langere periode uitsmeert.

Enige situatie waarin ik me kan voorstellen dat je het doet is als je contract niet zo heel lang meer loopt en je verwacht dat de rente (flink) gaat stijgen. Nou hou ik het allemaal niet meer zo bij, maar volgens mij is dat nu toch niet het geval.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten