Pagina 220 van de 243 EersteEerste ... 120170210218219220221222230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.191 tot 2.200 van de 2421

Onderwerp: Primera División

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Kom je volgende week met een Spaanse naar huis ?
    Nee, ik had de Chinese mee naar Spanje.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Nee, ik had de Chinese mee naar Spanje.
    Moet het één het ander uitsluiten ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Moet het één het ander uitsluiten ?
    Dat is waar, die zit vanaf donderdag toch weer in China.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Matchfixingschandaal in Spanje. In 2011 won Real Zaragoza op de laatste speeldag met 2-1 van Levante waardoor Zaragoza in de Primera Division bleef. Nu blijkt dat Levante destijds is omgekocht om te verliezen. In totaal worden 36 spelers aangeklaagd en wordt er een gevangenisstraf en een schorsing van liefst 6 jaar geëist. Onder de spelers onder meer Ander Herrera (Man Utd), Vicente Iborra (Leicester) en Gabi (Atl. Madrid).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Matchfixingschandaal in Spanje. In 2011 won Real Zaragoza op de laatste speeldag met 2-1 van Levante waardoor Zaragoza in de Primera Division bleef. Nu blijkt dat Levante destijds is omgekocht om te verliezen. In totaal worden 36 spelers aangeklaagd en wordt er een gevangenisstraf en een schorsing van liefst 6 jaar geëist. Onder de spelers onder meer Ander Herrera (Man Utd), Vicente Iborra (Leicester) en Gabi (Atl. Madrid).
    Is er ook nog sprake van een straf voor de clubs Real Zaragoza en Levante, en compensatie voor Deportivo La Coruna die hierdoor degradeerden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Is er ook nog sprake van een straf voor de clubs Real Zaragoza en Levante, en compensatie voor Deportivo La Coruna die hierdoor degradeerden?
    Daarover heb ik niks gelezen.

Ondertussen is één van de weinige spelers die er bovenuit steekt bij de ploeg van Marc, Las Palmas, alsnog verkocht. Spelmaker Jonathan Viera gaat op de valreep naar China.

Ruben Semedo werd vorig jaar voor 14 miljoen door Sporting verkocht aan Villarreal. En ik moet zeggen, die jongen is daar goed bezig.

Raakte eerst flink geblesseerd. En vorige maand heeft ie met een 9mm mensen nog lopen bedreigen in een nachtclub in Valencia, is ook nog eens iemand met een stukgeslagen fles te lijf gegaan op een parkeerplaats.

En omdat de verveling toch bleef toeslaan, heeft ie maar wat matties uit Lissabon over laten komen voor het echte werk. Kidnapping en diefstal !! Hij is gisteren gearresteerd, maar heeft hiervoor best wel lang vrijgelopen eigenlijk.
    Laatst gewijzigd door U.G.; 20-02-18 om 12:54.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Wat hangt 'm boven het hoofd? Al ontslagen?

Niet zo politiek correct doen Makanaky.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Wat hangt 'm boven het hoofd? Al ontslagen?
    Villarreal houdt zich nog stil.

Als de Spaanse OvJ ontvoering/gijzeling hard kan maken, oh boy, dan wordt de Picassent bajeselftal in Valencia voor jaren versterkt met een heuse prof.

Wat bezielt zo'n jongen ook, die hing tot voor kort nog tegen de nationale selectie aan, kreeg de kans om in la liga te gaan bij één van de betere clubs...en in Spanje wordt je dan out of the blue gangster.
    Laatst gewijzigd door U.G.; 20-02-18 om 16:53.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten